Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 38
  • 0

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

Witam,

 

Zaopatrzyłem się ostatnio w pakiet extra TV

Która używana jest głównie na stronie orangeTVGo i w aplikacji

Tylko jest jeden problem ponieważ ani w aplikacji ani na stronie nie działa nagrywanie ani oglądanie do 7 dni wstecz. 

 

Byłem w salonie orange 

Powiedzieli że opcja multinagrywarki jest dostępna, odesłali mnie na infolinię

Na infolini że to działa tylko i wyłącznie w aplikacji Ornage TV

 

Zacząłem sprawdzać

I na stronie orange jest dokładna instrukcja jak włączyć nagrywanie itp 

Tak samo na zrzutach ekranu w sklepie play widnieją opcje nagrywania i VOD 

Tyle że u mnie tych opcji nie ma (poniżej dodaję zdjęcia)

Tak samo nie mam opcji oglądania "od początku" czy już wyemitowanych programów jest tylko opcja na żywo

 

Podczas podpisywania umowy byłem zapewniany że takie opcję są i nieukrywam że to był Główny powód dlaczego się na to zdecydowałem


Screenshot_20251114_205448_Google Play Store.jpgScreenshot_20251114_205747_Orange TV Go.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15594
  • 64172
  • 825

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@Ekskalibur13  wyjaśniłem: dla internetu mobilnego nie ma dostępnej multinagrywarki. Ta usługa jest TYLKO dla TV  internetow stacjonarnych.

Info pewne 

 

/edycja/

1.jpg

3.jpg

2.jpg

 

______

* Edycja wpisu na prośbę autora - Bartłomiej

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

16 ODPOW. 16

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15594
  • 64172
  • 825

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@Ekskalibur13  infiolinia widzi aktywna usługę multi nagrywarki w systemie? 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 38
  • 0

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@agat13 

Tak 

I infolinia i salon orange mówi że multinagrywarka jest dostępna


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35094
  • 293

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@Ekskalibur13 Wejdź w ustawienia aplikacji i pokaż co masz pod "o usłudze". 

Może ten pasek na dole daje się przewijać?

Z TV GO i to jeszcze poza swoim LAN to i tak mało co da się oglądnąć. Owszem, powinno się dać "nagrać" to co ma "multinagrywarkę", ale malo które z tych nagrań da się odtworzyć w TV GO. 

Generalnie ten cały "GO" to tylko taki bonusik na telefony, właściwa usługa jest świadczona na aplikacji Orange TV (bez "GO"). Jeśli ktoś ci perswadował inaczej, to się mylił.

 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 38
  • 0

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@j131 

W "o usłudze" jest tylko i wyłącznie kod użytkownika/id usługi czy "m36xxxxxxx"

I paska na dole nie da się przewijać są tylko te trzy opcje które są widoczne na zrzucie ekranu

 

Tak też myślałem że Pan konsultant coś kręci 

Nawet jeżeli to jest bonusik to i tak powinno działać a nie działa

 

I najlepsze jest to że na stronie też takich opcji nie ma

Tak jakby to było dla mnie zablokowane?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35094
  • 293

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

Ja mam takie coś w "o usłudze":

j131_0-1763200491371.png

Ale ja mam Love, więc inny typ umowy. Nie wiem jak jest na tych nowych umowach. Może urządzenie nie jest zarejestrowane do usługi? Albo uprawnienia aplikacji nie zostały przyznane? Aplikacja musi mieć dostęp do telefonu i inne dość "poważne" uprawnienia...


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 38
  • 0

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@j131 

Mam dosłownie tylko to co jest na górze czyli ID usługi

 

Z tego co pamiętam to ja mam do internetu mobilnego 

 

Jeżeli to byłaby wina uprawnień aplikacji to wtedy np na przeglądarce na komputerze działałoby bez zarzutu (przynajmniej tak nakazuje logika) tyle ze na stronie też tych opcji nie ma. A przycisk "oglądaj" przy wyemitowanych programach jest szary i nie można go kliknąć

 

Wydaje mi się że tutaj jest bardziej chodzi o ponowne przyznanie dostępu. Tylko z jakiegoś powodu nikt nie chcę tego zrobić.


Screenshot_20251115_134907_Orange TV Go.jpg


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35094
  • 293

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

Zaraz, zaraz, to właściwie o jakiej umowie mówimy? Na telewizję mobilną? To dane dostępowe i aktywację usługi trzeba IIRC zrobić w aplikacji Mój Orange, to powinno być gdzieś w menu pod nazwą "TV mobilna i Start TV", może zagrzebane głebiej niż poziom pierwszy menu ("Dostępy i kody" pod "Bezpieczeństwem").


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 38
  • 0

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

@j131 

Tak to jest umowa na tv mobilną dołączona? Połączona? do umowy o internet mobilny

 

To też zrobiłem w aplikacji w tej sekcji "mobilna  tv i start tv"

Konto zarejestrowałem nie wiem jak miałoby wyglądać aktywacja usługi gdyż google milczy na ten temat i podaje tylko I wyłącznie aktywację w postaci "zarejestruj konto"

Zalogowałem się passami tam wygenerowanymi

Kanały z Extra TV są 

Ale tak jak mówię nie ma tych trzech wyżej wspomnianych funkcji

Na które liczyłem i są mi bardzo na rękę


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8676
  • 35094
  • 293

Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz

No to pozostaje jedynie reklamacja.