- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Zaopatrzyłem się ostatnio w pakiet extra TV
Która używana jest głównie na stronie orangeTVGo i w aplikacji
Tylko jest jeden problem ponieważ ani w aplikacji ani na stronie nie działa nagrywanie ani oglądanie do 7 dni wstecz.
Byłem w salonie orange
Powiedzieli że opcja multinagrywarki jest dostępna, odesłali mnie na infolinię
Na infolini że to działa tylko i wyłącznie w aplikacji Ornage TV
Zacząłem sprawdzać
I na stronie orange jest dokładna instrukcja jak włączyć nagrywanie itp
Tak samo na zrzutach ekranu w sklepie play widnieją opcje nagrywania i VOD
Tyle że u mnie tych opcji nie ma (poniżej dodaję zdjęcia)
Tak samo nie mam opcji oglądania "od początku" czy już wyemitowanych programów jest tylko opcja na żywo
Podczas podpisywania umowy byłem zapewniany że takie opcję są i nieukrywam że to był Główny powód dlaczego się na to zdecydowałem
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Ekskalibur13 wyjaśniłem: dla internetu mobilnego nie ma dostępnej multinagrywarki. Ta usługa jest TYLKO dla TV internetow stacjonarnych.
Info pewne
/edycja/
______
* Edycja wpisu na prośbę autora - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz
@Ekskalibur13 infiolinia widzi aktywna usługę multi nagrywarki w systemie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz
@Ekskalibur13 Wejdź w ustawienia aplikacji i pokaż co masz pod "o usłudze".
Może ten pasek na dole daje się przewijać?
Z TV GO i to jeszcze poza swoim LAN to i tak mało co da się oglądnąć. Owszem, powinno się dać "nagrać" to co ma "multinagrywarkę", ale malo które z tych nagrań da się odtworzyć w TV GO.
Generalnie ten cały "GO" to tylko taki bonusik na telefony, właściwa usługa jest świadczona na aplikacji Orange TV (bez "GO"). Jeśli ktoś ci perswadował inaczej, to się mylił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz
W "o usłudze" jest tylko i wyłącznie kod użytkownika/id usługi czy "m36xxxxxxx"
I paska na dole nie da się przewijać są tylko te trzy opcje które są widoczne na zrzucie ekranu
Tak też myślałem że Pan konsultant coś kręci
Nawet jeżeli to jest bonusik to i tak powinno działać a nie działa
I najlepsze jest to że na stronie też takich opcji nie ma
Tak jakby to było dla mnie zablokowane?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz
Ja mam takie coś w "o usłudze":
Ale ja mam Love, więc inny typ umowy. Nie wiem jak jest na tych nowych umowach. Może urządzenie nie jest zarejestrowane do usługi? Albo uprawnienia aplikacji nie zostały przyznane? Aplikacja musi mieć dostęp do telefonu i inne dość "poważne" uprawnienia...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz
Mam dosłownie tylko to co jest na górze czyli ID usługi
Z tego co pamiętam to ja mam do internetu mobilnego
Jeżeli to byłaby wina uprawnień aplikacji to wtedy np na przeglądarce na komputerze działałoby bez zarzutu (przynajmniej tak nakazuje logika) tyle ze na stronie też tych opcji nie ma. A przycisk "oglądaj" przy wyemitowanych programach jest szary i nie można go kliknąć
Wydaje mi się że tutaj jest bardziej chodzi o ponowne przyznanie dostępu. Tylko z jakiegoś powodu nikt nie chcę tego zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz
Zaraz, zaraz, to właściwie o jakiej umowie mówimy? Na telewizję mobilną? To dane dostępowe i aktywację usługi trzeba IIRC zrobić w aplikacji Mój Orange, to powinno być gdzieś w menu pod nazwą "TV mobilna i Start TV", może zagrzebane głebiej niż poziom pierwszy menu ("Dostępy i kody" pod "Bezpieczeństwem").
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz
Tak to jest umowa na tv mobilną dołączona? Połączona? do umowy o internet mobilny
To też zrobiłem w aplikacji w tej sekcji "mobilna tv i start tv"
Konto zarejestrowałem nie wiem jak miałoby wyglądać aktywacja usługi gdyż google milczy na ten temat i podaje tylko I wyłącznie aktywację w postaci "zarejestruj konto"
Zalogowałem się passami tam wygenerowanymi
Kanały z Extra TV są
Ale tak jak mówię nie ma tych trzech wyżej wspomnianych funkcji
Na które liczyłem i są mi bardzo na rękę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa multinagrywarka i oglądanie do 7 dni wstecz
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »