Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multinagrywarka


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 13
  • 0

Multinagrywarka

Witam . Zniknęły mi nagrania z multinagrywarki . Jak chce nagrać coś nowego pojawia się bład n48. Reset dekodera nic nie dał.

8 ODPOW. 8

Poziom 34, Ekspert
  • 3673
  • 12557
  • 114

Multinagrywarka

@Rados1000 

Na każdym kanale?

Jaki dekoder?

Jaka umowa?

 


Poziom 23, Pasjonat
  • 1398
  • 4524
  • 19

Multinagrywarka

nie nagrania zniknęły, tylko dostęp do nich. Coś Ci się sypnęło w ustawieniach. Infolinia nic nie wie?


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 13
  • 0

Multinagrywarka

Na każdym na którym jest możliwość nagrywania. IWU 200. Umowa tv z int. 300Gb


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 13
  • 0

Multinagrywarka

Po weekendzie będę musiał zadzwonić 


Poziom 34, Ekspert
  • 3673
  • 12557
  • 114

Multinagrywarka


@Rados1000napisał(-a)

Po weekendzie będę musiał zadzwonić 


Możesz też zamiast dzwonić próbować wyjaśnić sprawę przez czat z poziomu MO. Taniej i IMHO wygodniej. Moje problemy z multinagrywarką udało się tam rozwiązać pozytywnie.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 4
  • 13
  • 0

Multinagrywarka

Ok. Spróbuję przez aplikację 


Poziom 34, Ekspert
  • 3673
  • 12557
  • 114

Multinagrywarka


@Rados1000napisał(-a)

Ok. Spróbuję przez aplikację 


Aplikację odradzam. Lepiej z komputera przez przeglądarkę.


Poziom 37, Guru **
  • 9924
  • 36927
  • 441

Multinagrywarka

@Rados1000 Z tego co wiem, to tak się zachowuje multinagrywarka, gdy zostaje wyłączona usługa.

Może się to zadziać z różnych powodów (przypadkowe zamknięcie konta MN, bubel w systemie itp)

Warto wyjaśnić, czy obecnie jest aktywna. Jak dawno zakładana była usługa? Konto od razu aktywowane za free?