Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multinagrywarka


Poziom 19, Pasjonat
  • 88
  • 165
  • 1

Multinagrywarka

Uruchomiłem dzisiaj usługę Multinagrywarka. Na razie właściwie z czystej ciekawości. Zleciłem kilka nagrań, które odbędą się w okresie tygodnia do przodu. Sprawdzając listę zleconych nagrań zauważyłem, że nie wszystkie zlecone przeze mnie nagrania są wylistowane. Mianowicie, zleciłem nagrania, które odbędą się jutro tj. 3 czerwca oraz 6 czerwca. Na listingu zleconych nagrań widnieje tylko zlecenie na 3 czerwca. Upewniając się, że faktycznie zleciłem nagranie materiału z 6 czerwca odpalam z pilota Program TV, wyszukuję interesujący mnie materiał i ponownie zlecam nagranie. Otrzymuję komunikat "Nagranie już zlecono. Kod błędu N46". Jednak, jak wspomniałem wyżej na liście zaleconych nagrań nie widnieje. Coś tu chyba kuleje...

 

Odrobina dygresji. Chwilę po uruchomieniu usługi i zleceniu nagrań przeglądałem co jeszcze błyszczu w opcja owej usługi. Wszedłem w menu "Moje nagrania". Wiedząc, że nie może tam jeszcze widnieć cokolwiek, spodziewałem się po prostu pustej strony podmenu. Ale nie... Dostaję komunikat, abym sprawdził połączenie pomiędzy FB i ICU100; Kod błędu P01. Odpalam czat o zadaję pytania. Kobieta potwierdza definicje błędu P01 i wskazuję restart, wyłączenie i włączenie FB a następnie ICU100. Ja wykonuję tylko wyłączenie i włączenie FB i ICU100. Działa. Nie ma komunikatu o błędzie. Widzę tylko informację o braku nagrań.

Ot, cała historyja. Już na starcie nie sympatyczne doznania. 

 

P.S.

Można nagrywać materiały, które zostały już wyemitowane w okresie 7 dni wstecz?

9 ODPOW. 9

Poziom 38, Guru ***
  • 14900
  • 36802
  • 571

Multinagrywarka

@Dawid_Paris może drugie zlecenie pojawi się na liście bliżej daty emisji.

Uważam jednak, że wszystkie zlecone nagrania powinny od razu pojawiać się na liście, aby nie dublować.

Może warto zgłoszenie zrobić s tej sprawie na czacie lub infolinii.


Poziom 36, Guru *
  • 5142
  • 17700
  • 211

Multinagrywarka

@Dawid_Paris   nagrywać 7 dni wstecz to nie , ale odtwarzać tak.


Poziom 19, Pasjonat
  • 88
  • 165
  • 1

Multinagrywarka

@slav72 O możliwości odtwarzania materiał z maksymalnie 7 dni wstecz wiem. Po prostu pomyślałem, że  można nagrać materiał, który już zostałem wyemitowany, aby mieć kolejne 30 dni na jego oglądnięcie. To jednak ponad 3 tygodnie więcej czasu na zobaczenie tego co już było, gdy materiał leży w chmurze.


Poziom 19, Pasjonat
  • 88
  • 165
  • 1

Multinagrywarka

@ketrasaArtur Jestem takiego samego zdania w kontekście pojawienia się na liście zleconych nagrań nawet tych odległych zleceń.

Teraz zauważyłem jedną prawidłowość. Otóż pierwsze i drugie zlecenie nagrania, to serie. Chcąc uzyskać wiedzę jak to dokładnie działa i czy działa usunąłem całą serie materiału, który już się nagrywał z menu "Moje nagrania". Materiał wyparował z listingu "Zaplanowane nagrania" oraz "Moje nagrania". Następnie ponownie wyszukałem ten materiał i ponownie zleciłem nagranie serii. Dostałem znany mi już komunikat "Nagranie już zlecono. Kod błędu N46", lecz nagrywanie nie zostało wznowione. Tym samym twierdzę, że to nie działa. Z pewnością jest nieintuicyjne i niedopracowane.

Jeszcze ciekawostka. Z ciekawości wybrałem opcję nagrania "Odcinek" zamiast "Seria" i natychmiast nagrywanie odcinka wystartowało...


Poziom 31, Ekspert
  • 2893
  • 8732
  • 83

Multinagrywarka

@Dawid_Paris: a masz podłączony dysk do nagrywania czy nie? Pytam z ciekawości bo to też interferuje z multinagrywarką. Poza tym potwierdzam właściwie wszystkie Twoje spostrzeżenia. Problemów jest zresztą wiecej ale nie chce mi się każdego błędu ICU100 szczególowo replikować i raportować - wystarczy przejrzeć forum żeby skonstatować że większość, jeśli nie wszystkie, były już zgłaszane lata temu, bez żadnego odzewu. To zniechęca.


Poziom 19, Pasjonat
  • 88
  • 165
  • 1

Multinagrywarka

@j131 Nie mam podłączonego dysku. Nastąpiła pewna zmiana. Otóż w dniu dzisiejszym na listingu zaplanowanych nagrań pojawiły się pozycje, których jak pisałem wczoraj nie było. Zlecone wczoraj nagrania, których emisja odbyła się w dniu dzisiejszym w godzinach, kiedy sen mnie już zabrał zostały zrealizowane. Natomiast na listingu zleconych nagrań pojawiły się pozycję, których emisja ma odbyć się według programy TV. Mimo to nadal twierdzę, że obsługę opisywanych przeze mnie funkcjonalności usługi multinagrywarka można zdecydowanie usprawnić. Tutaj mój apel do koderów, aby przełożyli swoją intuicję na naszą, gdyż wierzę, że sami mogą korzystać z usługi multinagrywarki. Z pewnością poprawa intuicyjności obsługi multinagrywarki a w szczególności opisywanych przeze mnie wątków wywoła pozytywne reakcje.


Poziom 31, Ekspert
  • 2893
  • 8732
  • 83

Multinagrywarka


@Dawid_Parisnapisał(-a)
...

Z pewnością poprawa intuicyjności obsługi multinagrywarki a w szczególności opisywanych przeze mnie wątków wywoła pozytywne reakcje.


Możesz liczyć na empatię innych użytkowników ale na pozytywne reakcje operatora w postaci zmian w oprogramowaniu to już raczej chyba nie. Tak przynajmniej doświadczenie pokazuje.


Poziom 19, Pasjonat
  • 88
  • 165
  • 1

Multinagrywarka

@j131 Spodziewałem się takich słów. Jednak każda droga bez względu na jej koniec zaczyna się od pierwszego kroku a tym krokiem są właśnie nasze pomysły. Rzekłem.


Poziom 31, Ekspert
  • 2893
  • 8732
  • 83

Multinagrywarka

@Dawid_Parisnie no jak najbardziej, moje poparcie na pewno masz na 100% 🙂