- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, w ostatnim czasie podpisałem umowę na Orange Love (światłowód+tv+telefon) mam aktywną usługę multinagrywarka która powinna być za darmo (według informacji jakie znalazłem umowy podpisane po 17 czerwca 2019 mają ją za darmo) a wchodząc z Mój Orange widnieje informacja że mam dodatkową opłatę za multinagrywarkę. Da się coś z tym zrobić?
📎 Grafiki z załącznika:
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kacper3006 składaj reklamację (infolinia: czat bądź telefonicznie) Reklamacje | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kacper3006 składaj reklamację (infolinia: czat bądź telefonicznie) Reklamacje | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka dodatkowe opłaty
@Kacper3006 miałam dokładnie to samo. Umowa zawarta w r grudniu, w tym roku wskoczyła mi opłata. Reklamacja zasadna, coś się namieszało w systemie a odpowiedź dotrzymałam tego samego dnia (mają tempo). Dalej mam spokój.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka dodatkowe opłaty
Ta ogólna informacja o tym, które umowy co powinny mieć nie jest wiążąca. Wiążące jest tylko to co masz na swojej konkretnej umowie.
Miałem identyczną sytuację, reklamacja złożona przez czat z BOK załatwiła sprawę niemal od ręki, zupełnie podobnie jak w przypadku @Anonim. Tak że podbijam odpowiedzi poprzedników. Bez paniki.