Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 42
  • 0

Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv

Witam, zakupiłem wyżej wymienionego boxa i mam problem z aplikacja Orange tv, po zainstalowaniu i uruchomieniu wyskakuje błąd atv-s11. Próbowałem parę razy zainstalować i odinstalować aplikacje bo gdzieś widziałem post z takim problem ale nie pomogło. Jest jakaś inna opcja żeby to naprawić i korzystać z Orange tv

 

________________
* W temacie zmieniłem etykietę – moderator Michał

31 ODPOW. 31

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2844
  • 12105
  • 74

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1487
  • 5933
  • 57

Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv

@Grzeesiek  przywróć stick do ustawień fabrycznych i wtedy spróbuj.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 42
  • 0

Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv

Urządzenie nowe z pudełka wyciągnięte, jedyne co zrobiłem po odpaleniu i wstępnej konfiguracji to było aktualizacja go bo była jakaś do pobrania. Co do odpalania na internecie z Orange to od samego początku połączony z wifi z funbox


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1487
  • 5933
  • 57

Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv

@Grzeesiek  czasem się coś źle wgra. Rób jak chcesz.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 42
  • 0

Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv

Spróbuję jutro przywrócić go do fabryki i zobaczymy co będzie. 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 42
  • 0

Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv

Niestety ale restart do ustawień fabrycznych nie pomógł, dalej ten sam błąd.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8678
  • 35102
  • 293

Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv

A masz tę usługę wykupioną?

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 42
  • 0

Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv

Mam, poza tym na razie walczę z aplikacją żeby się uruchomiła w ogóle bo przy próbie odpalenia jej wyrzuca błąd od razu.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8678
  • 35102
  • 293

Mi TV box s gen 3 a aplikacja Orange tv

Jesteś w sieci stacjonarnej do której masz umowę?