- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "nie wykryto sygnału" na kanale TVP Sport
Wszystkie kanały mi dobrze działają tylko jest problem z kanałem TVP Sport na którym wyskakuje mi komunikat nie wykryto sygnału
_________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "nie wykryto sygnału"
@Nowak02 nie wykryto sygnału telewizji naziemnej, satelitarnej, internetowej? Jakie masz urządzenie do odbioru?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "nie wykryto sygnału"
Cześć @Nowak02
Jaki masz dekoder TV ? Jesli masz na ekranie telewizora, że nie wykryto sygnału to przypuszczam że masz usługę telewizje satelitarną DTH lub masz problem z połączeniem pomiędzy dekoderem a TV.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "nie wykryto sygnału"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "nie wykryto sygnału"
@Nowak02czyli dobrze myśle że masz usługę telewizje satelitarną. Jesli tak to moze być żle ustawiona antena satelitarna. Poziom sygnału anteny satelitarnej mozesz sprawdzić w menu dekodera WHD 80. Na pilocie klikajac w Menu, pózniej klikasz w moje konto następnie w ustawienia TV i tam powinien być kafelek Ustawienie SAT i mozesz sprawdzić jaki masz poziom sygnału anteny satelitarnej. @Nowak02 tutaj w linku masz jak przeprowadzić Montaż i ustawienie anteny satelitarnej https://www.orange.pl/omnibook/montaz-i-konfiguracja-anteny-satelitarnej# Jesli masz jakosć sygnału dobrą to spróbuj jeszcze wykonać reset dekodera do ustawień fabrycznych. W tym linku masz jak przeprowadzić reset dekodera do ustawień fabrycznych w punkcie 7 Dekoder Sagemcom WHD 80 https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-sagemcom-whd-80#
@Nowak02daj znać czy udało się rozwiązać problem
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "nie wykryto sygnału"
@Pablo5napisał(-a)
@Nowak02czyli dobrze myśle że masz usługę telewizje satelitarną. Jesli tak to moze być żle ustawiona antena satelitarna. Poziom sygnału anteny satelitarnej mozesz sprawdzić w menu dekodera WHD 80. Na pilocie klikajac w Menu, pózniej klikasz w moje konto następnie w ustawienia TV i tam powinien być kafelek Ustawienie SAT i mozesz sprawdzić jaki masz poziom sygnału anteny satelitarnej. @Nowak02 tutaj w linku masz jak przeprowadzić Montaż i ustawienie anteny satelitarnej https://www.orange.pl/omnibook/montaz-i-konfiguracja-anteny-satelitarnej# Jesli masz jakosć sygnału dobrą to spróbuj jeszcze wykonać reset dekodera do ustawień fabrycznych. W tym linku masz jak przeprowadzić reset dekodera do ustawień fabrycznych w punkcie 7 Dekoder Sagemcom WHD 80 https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-sagemcom-whd-80#
@Nowak02daj znać czy udało się rozwiązać problem
Pozdrawiam 🙂
Właśnie jestem w czasie robienia resetu i cały czas wyskakuje ten komunikat
Wielokrotnie już wyłączałem i włączałem dekoder
________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat "nie wykryto sygnału"
@Nowak02błąd S04 według tej strony co Ci podałem o dekoderze WHD 80 oznacza że
Błąd pojawi się, gdy dekoder:
- nie będzie miał dostępu do Internetu podczas pierwszej instalacji
- po przywróceniu modemu do ustawień fabrycznych
- jeśli będzie podłączony do internetu od innego operatora (Orange TV działa poprawnie tylko na puli adresowej Orange)
Rozwiązanie:
- Sprawdź czy modem jest połączony z internetem - spróbuj np. otworzyć jakąś stronę internetową.
- Sprawdź czy dekoder jest poprawnie podłączony do modemu.
- Wyłącz dekoder i modem a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder.
Ważne
Nigdy nie restartuj modemu i dekodera równocześnie.
- Zaloguj się do menu modemu i sprawdź, czy nie jesteś połączony na IPv6 (login neostrady wpisany jest z dopiskiem /ipv6). Jeśli tak, połącz się na IPv4 (usuń /ipv6 po loginie) i zrestartuj dekoder.
@Nowak02jaki masz modem internatowy Funbox 2 czy modem LTE? Widzę ze w ofercie telewizji satelitarnej tez jest dostępne podłączenie poprzez modem LTE. Jak jest podłączony dekoder WHD 80 z modemem poprzez kabel Ethernet czy poprzez WI-FI? Czy masz dostęp do internetu, czy wszystkie diody swiecia sie na zielono myśle o diodach: zasilenie, DSL i Internet. w tym linku masz opis o diodach w Funboxie 2 https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-2-0#
Jeśli nadal będzie występował ten problem to skontaktuj się z doradca na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 lub na Orange czacie
@Nowak02i jak udało się rozwiązać problem 🙂
Pozdrawiam 🙂