Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Komunikat "nie wykryto sygnału" na kanale TVP Sport


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Komunikat "nie wykryto sygnału" na kanale TVP Sport

Wszystkie kanały mi dobrze działają tylko jest problem z kanałem TVP Sport na którym wyskakuje mi komunikat nie wykryto sygnału

 

 

 

_________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

7 ODPOW. 7

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19950
  • 57668
  • 784

Komunikat "nie wykryto sygnału"

@Nowak02 nie wykryto sygnału telewizji naziemnej, satelitarnej, internetowej? Jakie masz urządzenie do odbioru?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Komunikat "nie wykryto sygnału"

Internetowej


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2729
  • 11251
  • 110

Komunikat "nie wykryto sygnału"

Cześć @Nowak02 

Jaki masz dekoder TV ?  Jesli masz na ekranie telewizora, że nie wykryto sygnału to przypuszczam że masz usługę  telewizje satelitarną DTH lub masz problem z połączeniem pomiędzy dekoderem a TV.

Pozdrawiam 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Komunikat "nie wykryto sygnału"


@Pablo5napisał(-a)

Cześć @Nowak02 

Jaki masz dekoder TV ?  Jesli masz na ekranie telewizora, że nie wykryto sygnału to przypuszczam że masz usługę  telewizje satelitarną DTH lub masz problem z połączeniem pomiędzy dekoderem a TV.

Pozdrawiam 🙂


Właśnie sprawdziłem model i mam WHD80


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2729
  • 11251
  • 110

Komunikat "nie wykryto sygnału"

@Nowak02czyli dobrze myśle że masz usługę telewizje satelitarną.  Jesli tak to moze być żle ustawiona antena satelitarna. Poziom sygnału anteny satelitarnej mozesz sprawdzić w menu dekodera WHD 80. Na pilocie klikajac w Menu, pózniej klikasz w moje konto następnie w ustawienia TV i tam powinien być kafelek Ustawienie SAT i mozesz sprawdzić jaki masz  poziom sygnału anteny satelitarnej. @Nowak02  tutaj w linku masz jak przeprowadzić  Montaż i ustawienie anteny satelitarnej https://www.orange.pl/omnibook/montaz-i-konfiguracja-anteny-satelitarnej# Jesli masz jakosć sygnału dobrą to spróbuj jeszcze wykonać reset dekodera do ustawień fabrycznych. W tym linku masz jak przeprowadzić reset dekodera do ustawień fabrycznych w punkcie 7  Dekoder Sagemcom WHD 80 https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-sagemcom-whd-80#

@Nowak02daj znać czy udało się rozwiązać problem

Pozdrawiam 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Komunikat "nie wykryto sygnału"


@Pablo5napisał(-a)

@Nowak02czyli dobrze myśle że masz usługę telewizje satelitarną.  Jesli tak to moze być żle ustawiona antena satelitarna. Poziom sygnału anteny satelitarnej mozesz sprawdzić w menu dekodera WHD 80. Na pilocie klikajac w Menu, pózniej klikasz w moje konto następnie w ustawienia TV i tam powinien być kafelek Ustawienie SAT i mozesz sprawdzić jaki masz  poziom sygnału anteny satelitarnej. @Nowak02  tutaj w linku masz jak przeprowadzić  Montaż i ustawienie anteny satelitarnej https://www.orange.pl/omnibook/montaz-i-konfiguracja-anteny-satelitarnej# Jesli masz jakosć sygnału dobrą to spróbuj jeszcze wykonać reset dekodera do ustawień fabrycznych. W tym linku masz jak przeprowadzić reset dekodera do ustawień fabrycznych w punkcie 7  Dekoder Sagemcom WHD 80 https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-sagemcom-whd-80#

@Nowak02daj znać czy udało się rozwiązać problem

Pozdrawiam 🙂


Właśnie jestem w czasie robienia resetu i cały czas wyskakuje ten komunikat

Wielokrotnie już wyłączałem i włączałem dekoder

 

20230810_200902.jpg

 

________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2729
  • 11251
  • 110

Komunikat "nie wykryto sygnału"

@Nowak02błąd S04 według tej strony co Ci podałem o dekoderze WHD 80 oznacza że

Błąd pojawi się, gdy dekoder:

  • nie będzie miał dostępu do Internetu podczas pierwszej instalacji
  • po przywróceniu modemu do ustawień fabrycznych
  • jeśli będzie podłączony do internetu od innego operatora (Orange TV działa poprawnie tylko na puli adresowej Orange)

Rozwiązanie:

  • Sprawdź czy modem jest połączony z internetem - spróbuj np. otworzyć jakąś stronę internetową.
  • Sprawdź czy dekoder jest poprawnie podłączony do modemu.
  • Wyłącz dekoder i modem a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder.

Ważne

Nigdy nie restartuj modemu i dekodera równocześnie.

  •  Zaloguj się do menu modemu i sprawdź, czy nie jesteś połączony na IPv6 (login neostrady wpisany jest z dopiskiem /ipv6). Jeśli tak, połącz się na IPv4 (usuń /ipv6 po loginie) i zrestartuj dekoder.

@Nowak02jaki masz modem internatowy Funbox 2 czy modem  LTE? Widzę ze w ofercie telewizji satelitarnej tez jest dostępne podłączenie poprzez modem LTE. Jak jest podłączony dekoder WHD 80 z modemem poprzez kabel Ethernet czy poprzez WI-FI? Czy masz dostęp do internetu, czy wszystkie diody swiecia sie na zielono myśle o diodach: zasilenie, DSL i Internet.  w tym linku masz opis o diodach w Funboxie 2  https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-2-0#

Jeśli nadal będzie występował ten problem to skontaktuj się z doradca na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 lub na Orange czacie

@Nowak02i jak udało się rozwiązać problem 🙂

Pozdrawiam 🙂