- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, od podpisania umowy, przez darmowy miesiąc canal+ działał poprawnie. Wraz z końcem okresu rozliczeniowego brak pakietu canal+. Jakieś rady?
Pozdrawiam Grono
GP
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@genogoafreak prawdopodobnie ktoś odznaczył w systemie miesiąc na próbę, po czym nie zaczynała się aktualizacja o kontynuacji pakietu. Zadzwoń na infolinię ( sobota do 22:00 z tego co kojarzę i zgłoś brak działania po okresie próbnym/testowym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ brak programów
Dzięki za odzew.
No właśnie te od canal+ nieaktywne.
Trochę wcześniej podpisywałem umowę na extra+ i ta usługa jest aktywna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ brak programów
Proponuję skontaktować się z doradcą na czacie w mój Orange lub zadzwonić na infolinię 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@genogoafreak prawdopodobnie ktoś odznaczył w systemie miesiąc na próbę, po czym nie zaczynała się aktualizacja o kontynuacji pakietu. Zadzwoń na infolinię ( sobota do 22:00 z tego co kojarzę i zgłoś brak działania po okresie próbnym/testowym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ brak programów
@agat13 zgłosiłem awarię, informatycy maja sprawdzić w 36h i oddzwonić.
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ brak programów
Wtrącę swoje "5 groszy", a czy czasami nie jest tak że trzeba do Ekstra dokupić pakiet Canal+ aby dalej oglądać po darmowym okresie promocyjnym/próbnym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ brak programów
@genogoafreak daj znać co ustalili, bo to wartość dodana. Nie twierdzę, że mam rację, ale spotkałem się właśnie z takim przypadkiem...konsultanci często dają na próbę o zapominają wyłączyć ..tu mogło być odwrotnie