- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.
Często mam taki komunikat.
"Wystąpił błąd. Nie udało się uruchomić materiału, przepraszamy. Spróbuj ponownie później. Kod błędu: ATV-Pa34 (3)"
Dekoder 4K Stream
Jak przyczyną?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.
Nigdy takiego błędu nie widziałem, ale mam ten dekoder. Gdybyś podał jakiś kontekst, to może mógłbym odtworzyć i coś zasugerować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.
@Dawid1346 przy jakiego rodzaju materiale? Coś z programów tv czy VOD?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.
Przy tv.
Pisałem na Mój Orange z chatbotem, niby coś sprawdzał i w tym czasie wyskoczył ATV-Pa01a.
Jutro mam napisać do konsultanta z Orange.
Zrobiłem diagnostykę w dekoderze i połączyłem 2,5 GHz z 5Ghz bo były roździelone.
Zobaczę czy to pomoże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.
@Dawid1346 p01 to kod błędu oznaczający brak komunikacji z modemem. Od tego zacznij.
Ten drugi może być konsekwencją słabego połączenia i dlatego nie mógł pociągnąć transmisji
Sprawdź jakość połączenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.
Piszesz że często, ale to znaczy że nie zawsze. Więc zakładam że konfiguracja jest poprawna (poprawne hasło i sieć Operatora a nie np. hotspot z telefonu).
Prawie na 100% problemem jest więc za słaby zasięg WiFi.
Rada która pomoże na 100% to podłączenie dekodera do sieci kablem.
Jeśli to niemożliwe, to chociaż jakiś AP w bliższej odległości od dekodera możnaby postawić, żeby mu to WiFi stabilniejsze było.
Możesz też najpierw sprawdzić czy to na pewno o to chodzi: na tym dekoderze bez problemu odpalisz np. speedtest który powinien pokazać jaka jest jakość połączenia.
Możesz też zbadać otoczenie dekodera pod kątem zasięgu WiFi spacerując z telefonem po pokoju; apka do tego to WiFiAnalyser (jest podobnych kilka, dość intuicyjne w użyciu).
Jeszcze ogólniejsze dobre rady od operatora znajdziesz na kanale 88.
PS. Serwisy streamingowe też powinny w tej sytuacji mieć problemy - jeśli masz jakieś apki tego typu, to mogłyby posłużyć do sprawdzenia gdzie leży problem. Zawsze możesz coś zainstalować, choćby TVP VOD czy YT.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.
Zasięg jest dobry, 2 lata już mam tv w Orange i zawsze było dobrze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.
@Dawid1346...ale jak widzisz rwie transmisję. Juz bez wdawania się w szczegóły wifi jest podatne na zakłócenia, tj. czynniki zewnętrzne. Jak daleko jest router od dekodera? Po drodze są jakieś grubsze przeszkody, ściany?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.
@Dawid1346napisał(-a)Zasięg jest dobry, 2 lata już mam tv w Orange i zawsze było dobrze.
To twoje zdanie. Dekoder ma inne. Nie chcesz to nie ma obowiązku z uzyskanych rad korzystać. Ale innych nie będzie. Zawsze możesz zgłosić uszkodzenie sprzętu i domagać się wymiany. IMHO nic to nie da, ale to nie mój problem, zrobisz jak uważasz.