Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.

Często mam taki komunikat.

"Wystąpił błąd. Nie udało się uruchomić materiału, przepraszamy. Spróbuj ponownie później. Kod błędu: ATV-Pa34 (3)"

Dekoder 4K Stream

Jak przyczyną? 

8 ODPOW. 8

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6903
  • 28317
  • 226

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.

Nigdy takiego błędu nie widziałem, ale mam ten dekoder. Gdybyś podał jakiś kontekst, to może mógłbym odtworzyć i coś zasugerować.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14598
  • 60066
  • 736

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.

@Dawid1346  przy jakiego rodzaju materiale?  Coś z programów tv czy VOD?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.

Przy tv.

Pisałem na Mój Orange z chatbotem, niby coś sprawdzał i w tym czasie wyskoczył ATV-Pa01a.

Jutro mam napisać do konsultanta z Orange.

Zrobiłem diagnostykę w dekoderze i połączyłem 2,5 GHz z 5Ghz bo były roździelone.

Zobaczę czy to pomoże.

1000008262.jpg

1000008263.jpg


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14598
  • 60066
  • 736

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.

@Dawid1346  p01 to kod błędu oznaczający brak komunikacji z modemem. Od tego zacznij.

Ten drugi może być konsekwencją słabego połączenia i dlatego nie mógł pociągnąć transmisji 

Sprawdź jakość połączenia 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6903
  • 28317
  • 226

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.

Piszesz że często, ale to znaczy że nie zawsze. Więc zakładam że konfiguracja jest poprawna (poprawne hasło i sieć Operatora a nie np. hotspot z telefonu).

Prawie na 100% problemem jest więc za słaby zasięg WiFi.

Rada która pomoże na 100% to podłączenie dekodera do sieci kablem.

Jeśli to niemożliwe, to chociaż jakiś AP w bliższej odległości od dekodera możnaby postawić, żeby mu to WiFi stabilniejsze było.

Możesz też najpierw sprawdzić czy to na pewno o to chodzi: na tym dekoderze bez problemu odpalisz np. speedtest który powinien pokazać jaka jest jakość połączenia.

Możesz też zbadać otoczenie dekodera pod kątem zasięgu WiFi spacerując z telefonem po pokoju; apka do tego to WiFiAnalyser (jest podobnych kilka, dość intuicyjne w użyciu).

Jeszcze ogólniejsze dobre rady od operatora znajdziesz na kanale 88.

PS. Serwisy streamingowe też powinny w tej sytuacji mieć problemy - jeśli masz jakieś apki tego typu, to mogłyby posłużyć do sprawdzenia gdzie leży problem. Zawsze możesz coś zainstalować, choćby TVP VOD czy YT.

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.

Zasięg jest dobry, 2 lata już mam tv w Orange i zawsze było dobrze.

 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 927
  • 3871
  • 19

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.

@Dawid1346...ale jak widzisz rwie transmisję. Juz bez wdawania się w szczegóły wifi jest podatne na zakłócenia, tj. czynniki zewnętrzne. Jak daleko jest router od dekodera? Po drodze są jakieś grubsze przeszkody, ściany?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6903
  • 28317
  • 226

Kod błędu: ATV-Pa34 (3) - często występuje błąd.


@Dawid1346napisał(-a)

Zasięg jest dobry, 2 lata już mam tv w Orange i zawsze było dobrze.

 


To twoje zdanie. Dekoder ma inne. Nie chcesz to nie ma obowiązku z uzyskanych rad korzystać. Ale innych nie będzie. Zawsze możesz zgłosić uszkodzenie sprzętu i domagać się wymiany. IMHO nic to nie da, ale to nie mój problem, zrobisz jak uważasz.