13-10-2017
11:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-10-2017
11:49
Ja 10 dni temu odebrałem z salonu dekoder i do dziś nie mogę się doprosić montera nie polecę nigdy nikomu Orange
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
13-10-2017
12:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-10-2017
12:27
Zwykle bezplatna asysta przysługuje jak to technik przynosi sprzęt. Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt i dowiedz się co można zrobić u Ciebie. To zależy na jakim etapie jest zamówienie.
3 ODPOW. 3
13-10-2017
12:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-10-2017
12:27
Zwykle bezplatna asysta przysługuje jak to technik przynosi sprzęt. Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt i dowiedz się co można zrobić u Ciebie. To zależy na jakim etapie jest zamówienie.
13-10-2017
13:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-10-2017
13:37
Instalcja Dekodera
Kokosik1980 napisał(-a):Ja 10 dni temu odebrałem z salonu dekoder i do dziś nie mogę się doprosić montera nie polecę nigdy nikomu Orange
@Kokosik1980 zobacz sobie tutaj tutaj i może uzyskasz pomoc? Wierzę w moc sieci #1
31-10-2017
16:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-10-2017
16:44
Instalcja Dekodera
Podsumuję tak trochę ten temat .
Taka Asysta Techniczna może być zamówiona do usługi multiroom; zwłaszcza gdy już mamy na miejscu drugi dekoder gotowy do podłączenia. Może być ona płatna lub bezpłatna - w zależności od technologii usługi internetowej (VDSL/FTTH), a także od indywidualnej sytuacji (typu: reklamacja itp.).
▬▬▬