Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

ICU 100 problem

ROZWIĄZANE
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

ICU 100 problem

Cześć

Mam problem z ICU100.

Mianowicie jak wyłącze dekoder i go ponownie po jakimś czasie włączę, wyskakuje błąd z WiFi jakoby sygnał był za słaby. 

Ale jeśli wystawie dekoder i się połączy, to potem wstawiam go spowrotem i dopóki go nie wyłącze, oglądam sobie nawet kanały w 4K - bez jakiejkolwiek straty jakości czy sygnału. 

Więc to na pewno nie jest problem za słabego Wi-Fi.

Co można z tym zrobić? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 31, Ekspert
  • 1737
  • 1820
  • 101

ICU 100 problem

@Konto usunięte  Sygnał jest bardzo słaby pomimo dobrej jego jakości(brak pikselizacji). Podłącz kablem ethernet, a wszystkie problemy nie będą miały miejsca. Ten sprzęt powinien być podłączany kablem, a nie przez Wi-Fi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1737
  • 1820
  • 101

ICU 100 problem

@Konto usunięte  Proponuję kliknąć na pilocie żółty-niebieski-żółty-niebieski i sprawdzić poziom sygnału Wi-Fi. Może oprogramowanie przy niskiej wartości tak to interpretuje, a nie inaczej.

Na pytanie co robić odpowiadam :cathappy:

Przestawić router, aby był lepszy sygnał lub połączyć dekoder przewodem ethernet, ponieważ tak to powinno być zrobione.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

ICU 100 problem

Sygnał jak wyciągnę go z półki i potem włożę spowrotem (przypominam, że jeśli już się połączy to mogę nawet schowanego do szafy trzymać a i tak obraz będzie żyleta).

Nie jest za mocny, ale skoro już się połączy i działa to czemu nie chce puścić jak jest we wnęce komody pod TV? 

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1737
  • 1820
  • 101

ICU 100 problem

@Konto usunięte  Ponieważ widocznie w oprogramowaniu ustawiony jest pewien próg dla którego ten komunikat się wyświetla i w półce ten próg zostaje przekroczony. Dlaczego komunikat nie wyświetla gdy wkładasz dekoder do półki ?  Może dekoder okresowo sprawdza sygnał - nie wiem.

Czy jak zostawisz włączony dekoder na całą noc to również komunikat się nie wyświetla ?

Proponuję postawienie dekodera na komodzie. Lepsza wentylacja i sygnał.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

ICU 100 problem

Właśnie jak już raz się połączy to może być i cały dzień w komodzie i działać będzie. 

Postawiłem na komodę i przy włączaniu dalej to samo.... 

Zaczynam tracić cierpliwość do tego szrotu... 

 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

ICU 100 problem

1560945376339390485325.jpg

 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

ICU 100 problem

A przy takim oglądam kanał 4K, jak już raz zalapie połączenie....A przy takim oglądam kanał 4K, jak już raz zalapie połączenie....

 


Poziom 31, Ekspert
  • 1737
  • 1820
  • 101

ICU 100 problem

@Konto usunięte  Sygnał jest bardzo słaby pomimo dobrej jego jakości(brak pikselizacji). Podłącz kablem ethernet, a wszystkie problemy nie będą miały miejsca. Ten sprzęt powinien być podłączany kablem, a nie przez Wi-Fi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

ICU 100 problem

No dobra, muszę kupić długi kabel w takim razie. 

Dzięki za pomoc :catwink: 

 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

ICU 100 problem

To jednak się nie opłaca cenowo - nie dość, że całą instalację musiałem przeprowadzić samemu na 3 dekoderach, to jeszcze muszę dokupić 25metrowy kabel na własny koszt.

Rezygnuję z Orange całkowicie - skończą się umowy na telefon to też zrezygnuję - jeśli nie potraficie dać dopracowanego oprogramowania to nie będziecie mieli moich, dość sporych, pieniędzy.

 

Co to ma znaczyć, że dekoder 24 godziny przepracował bez problemu a po wyłączeniu i włączeniu muszę go wystawiać by złapał sygnał - by potem znowu kolejne 24 godziny pracował bez problemu...

 

Żal mi tej sieci, jednak te opinie w internecie nie wzięły się znikąd. 

 

Żegnam.