- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć
Mam problem z ICU100.
Mianowicie jak wyłącze dekoder i go ponownie po jakimś czasie włączę, wyskakuje błąd z WiFi jakoby sygnał był za słaby.
Ale jeśli wystawie dekoder i się połączy, to potem wstawiam go spowrotem i dopóki go nie wyłącze, oglądam sobie nawet kanały w 4K - bez jakiejkolwiek straty jakości czy sygnału.
Więc to na pewno nie jest problem za słabego Wi-Fi.
Co można z tym zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim Sygnał jest bardzo słaby pomimo dobrej jego jakości(brak pikselizacji). Podłącz kablem ethernet, a wszystkie problemy nie będą miały miejsca. Ten sprzęt powinien być podłączany kablem, a nie przez Wi-Fi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem
@Anonim Proponuję kliknąć na pilocie żółty-niebieski-żółty-niebieski i sprawdzić poziom sygnału Wi-Fi. Może oprogramowanie przy niskiej wartości tak to interpretuje, a nie inaczej.
Na pytanie co robić odpowiadam 🙂
Przestawić router, aby był lepszy sygnał lub połączyć dekoder przewodem ethernet, ponieważ tak to powinno być zrobione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem
Sygnał jak wyciągnę go z półki i potem włożę spowrotem (przypominam, że jeśli już się połączy to mogę nawet schowanego do szafy trzymać a i tak obraz będzie żyleta).
Nie jest za mocny, ale skoro już się połączy i działa to czemu nie chce puścić jak jest we wnęce komody pod TV?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem
@Anonim Ponieważ widocznie w oprogramowaniu ustawiony jest pewien próg dla którego ten komunikat się wyświetla i w półce ten próg zostaje przekroczony. Dlaczego komunikat nie wyświetla gdy wkładasz dekoder do półki ? Może dekoder okresowo sprawdza sygnał - nie wiem.
Czy jak zostawisz włączony dekoder na całą noc to również komunikat się nie wyświetla ?
Proponuję postawienie dekodera na komodzie. Lepsza wentylacja i sygnał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem
Właśnie jak już raz się połączy to może być i cały dzień w komodzie i działać będzie.
Postawiłem na komodę i przy włączaniu dalej to samo....
Zaczynam tracić cierpliwość do tego szrotu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim Sygnał jest bardzo słaby pomimo dobrej jego jakości(brak pikselizacji). Podłącz kablem ethernet, a wszystkie problemy nie będą miały miejsca. Ten sprzęt powinien być podłączany kablem, a nie przez Wi-Fi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem
No dobra, muszę kupić długi kabel w takim razie.
Dzięki za pomoc 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ICU 100 problem
To jednak się nie opłaca cenowo - nie dość, że całą instalację musiałem przeprowadzić samemu na 3 dekoderach, to jeszcze muszę dokupić 25metrowy kabel na własny koszt.
Rezygnuję z Orange całkowicie - skończą się umowy na telefon to też zrezygnuję - jeśli nie potraficie dać dopracowanego oprogramowania to nie będziecie mieli moich, dość sporych, pieniędzy.
Co to ma znaczyć, że dekoder 24 godziny przepracował bez problemu a po wyłączeniu i włączeniu muszę go wystawiać by złapał sygnał - by potem znowu kolejne 24 godziny pracował bez problemu...
Żal mi tej sieci, jednak te opinie w internecie nie wzięły się znikąd.
Żegnam.