Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Konto usunięte
Nie dotyczy

ICU 100 problem

Cześć

Mam problem z ICU100.

Mianowicie jak wyłącze dekoder i go ponownie po jakimś czasie włączę, wyskakuje błąd z WiFi jakoby sygnał był za słaby. 

Ale jeśli wystawie dekoder i się połączy, to potem wstawiam go spowrotem i dopóki go nie wyłącze, oglądam sobie nawet kanały w 4K - bez jakiejkolwiek straty jakości czy sygnału. 

Więc to na pewno nie jest problem za słabego Wi-Fi.

Co można z tym zrobić? 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Poziom 30, Ekspert
  • 1669
  • 1598
  • 95

ICU 100 problem

[ Edytowane ]

@Konto usunięte  Sygnał jest bardzo słaby pomimo dobrej jego jakości(brak pikselizacji). Podłącz kablem ethernet, a wszystkie problemy nie będą miały miejsca. Ten sprzęt powinien być podłączany kablem, a nie przez Wi-Fi.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy


Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 30, Ekspert
  • 1669
  • 1598
  • 95

ICU 100 problem

@Konto usunięte  Proponuję kliknąć na pilocie żółty-niebieski-żółty-niebieski i sprawdzić poziom sygnału Wi-Fi. Może oprogramowanie przy niskiej wartości tak to interpretuje, a nie inaczej.

Na pytanie co robić odpowiadam Emotikon: Szczęśliwy

Przestawić router, aby był lepszy sygnał lub połączyć dekoder przewodem ethernet, ponieważ tak to powinno być zrobione.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

Konto usunięte
Nie dotyczy

ICU 100 problem

Sygnał jak wyciągnę go z półki i potem włożę spowrotem (przypominam, że jeśli już się połączy to mogę nawet schowanego do szafy trzymać a i tak obraz będzie żyleta).

Nie jest za mocny, ale skoro już się połączy i działa to czemu nie chce puścić jak jest we wnęce komody pod TV? 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1669
  • 1598
  • 95

ICU 100 problem

[ Edytowane ]

@Konto usunięte  Ponieważ widocznie w oprogramowaniu ustawiony jest pewien próg dla którego ten komunikat się wyświetla i w półce ten próg zostaje przekroczony. Dlaczego komunikat nie wyświetla gdy wkładasz dekoder do półki ?  Może dekoder okresowo sprawdza sygnał - nie wiem.

Czy jak zostawisz włączony dekoder na całą noc to również komunikat się nie wyświetla ?

Proponuję postawienie dekodera na komodzie. Lepsza wentylacja i sygnał.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted
Konto usunięte
Nie dotyczy

ICU 100 problem

Właśnie jak już raz się połączy to może być i cały dzień w komodzie i działać będzie. 

Postawiłem na komodę i przy włączaniu dalej to samo.... 

Zaczynam tracić cierpliwość do tego szrotu... 

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

ICU 100 problem

1560945376339390485325.jpg

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

ICU 100 problem

15609462990991669021388.jpgA przy takim oglądam kanał 4K, jak już raz zalapie połączenie....

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1669
  • 1598
  • 95

ICU 100 problem

[ Edytowane ]

@Konto usunięte  Sygnał jest bardzo słaby pomimo dobrej jego jakości(brak pikselizacji). Podłącz kablem ethernet, a wszystkie problemy nie będą miały miejsca. Ten sprzęt powinien być podłączany kablem, a nie przez Wi-Fi.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

Konto usunięte
Nie dotyczy

ICU 100 problem

No dobra, muszę kupić długi kabel w takim razie. 

Dzięki za pomoc Emotikon: Mrugający 

 

Konto usunięte
Nie dotyczy

ICU 100 problem

To jednak się nie opłaca cenowo - nie dość, że całą instalację musiałem przeprowadzić samemu na 3 dekoderach, to jeszcze muszę dokupić 25metrowy kabel na własny koszt.

Rezygnuję z Orange całkowicie - skończą się umowy na telefon to też zrezygnuję - jeśli nie potraficie dać dopracowanego oprogramowania to nie będziecie mieli moich, dość sporych, pieniędzy.

 

Co to ma znaczyć, że dekoder 24 godziny przepracował bez problemu a po wyłączeniu i włączeniu muszę go wystawiać by złapał sygnał - by potem znowu kolejne 24 godziny pracował bez problemu...

 

Żal mi tej sieci, jednak te opinie w internecie nie wzięły się znikąd. 

 

Żegnam. 

0 Lubię to
Odpowiedz