01-10-2017
01:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-10-2017
01:18
Witam. Nie mogę uruchomić dekodera tv ponieważ nie mam hasła, które jest do tego wymagane. W jaki sposób mogę aktywować dekoder jeśli nie mam umowy, na której jest podane hasło (nie mogę znaleźć tej umowy) ?
Pozdrawiam, Tomek
Pozdrawiam, Tomek
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
02-10-2017
15:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-10-2017
15:55
Dzięki, załatwione przez chat.
9 ODPOW. 9
01-10-2017
07:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-10-2017
15:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-10-2017
16:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
02-10-2017
16:01
Hasło do usługi tv.
Super, że się udało.
Mamy tu małą "pomarańczową" tradycję - jeśli chcesz oznacz jeden z postów jako rozwiązanie - dzięki temu inni w podobnej sytuacji łatwiej znajdą odpowiedź.
Mamy tu małą "pomarańczową" tradycję - jeśli chcesz oznacz jeden z postów jako rozwiązanie - dzięki temu inni w podobnej sytuacji łatwiej znajdą odpowiedź.
05-10-2017
23:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-10-2017
23:25
Hasło do usługi tv.
@chudeusz09, z tego co widzę, to dobrą radą poratował Cię @Piotrekk95, a rozwiązanie pokazuje coś innego 😉
05-10-2017
23:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-10-2017
23:46
Hasło do usługi tv.
@mabud73Autor tematu ma wolna rękę nic nie zmienisz chyba ze zgłosisz
05-10-2017
23:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-10-2017
23:54
Hasło do usługi tv.
Nie ma to jak "dobry" adwokat. Z tego co widzę to Piotrek proponował połączenie telefoniczne (płatne - jeśli się mylę poprawcie mnie), a temat załatwiłem przez chat. Nie rozumiem "poruszenia".... Dla mnie jest różnica.
06-10-2017
08:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-10-2017
08:21
Hasło do usługi tv.
chudeusz09 napisał(-a):
Nie ma to jak "dobry" adwokat. Z tego co widzę to Piotrek proponował połączenie telefoniczne (płatne - jeśli się mylę poprawcie mnie), a temat załatwiłem przez chat. Nie rozumiem "poruszenia".... Dla mnie jest różnica.
@chudeusz09Jak widzę jest polaczenie bezpłatne https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-M%C3%B3j-Orange/Bezp%C5%82atne-po%C5%82%C4%85czenie-z-doradc%C...
06-10-2017
10:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-10-2017
10:58
Hasło do usługi tv.
Z tego linku wynika, że trzeba mieć numer w orange a takiego nie posiadam. Poza tym kolega Piotrek zaproponował połączenie telefoniczne z BOK z numerem 510100100, nie przez aplikację. Ja skorzystałem z chata, noe z propozycji Piotrka. Nie rozumiem po kiego grzyba drążycie temat? Sprawa dla mnie oczywista.
06-10-2017
15:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-10-2017
15:59
Hasło do usługi tv.
Pewnie po takiego grzyba, ponieważ sezon grzybowy w pełni 😉 Spoko... dla mnie jest po temacie. Problem zrodził się z tego, że nie wiedzieliśmy że nie posiadasz numeru w Orange...nikt tu nie jest wróżką...wystarczyło od razu tak napisać. Najważniejsze że już wszystko ogarnięte...
Pozdrawiam
Maciej
Pozdrawiam
Maciej