Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Instalacja Multiroomu


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Instalacja Multiroomu

Witam!

Chciałbym podzielić sie moimi przygodami związanymi z instalacją dekoderów TV.

W lutym 2017 dałem się skusić reklamie Orange i podpisałem umowę na zainstalowanie światłowodu w moim lokalu z kompleksową dostawą usług TEL, INT oraz TV,

Instalacja światłowodu, routera, telefonu stacjonarnego, oraz internetu przez WiFi przebiegła szybko i sprawnie.

Przy instalacji dostarczono dekoder TV, którego nie podłączyłem, ponieważ warunki umowy z dotychczasowym dostawcą zmusiły mnie do rozwiązania jej dopiero we wrześniu 2017. 

14 września 2017 zgłosiłem u doradcy BOK p. S. J. prośbę o instalację Multiroomu (dodatkowego dekodera) z jednoczesnym podłączeniem wcześniej otrzymanego dekodera głównego. Zostałem poinformowany, że mam oczekiwać 19.09 o godz. 12-14 na kuriera z dekoderem do Multiroomu i na instalatora o godz. 14-16 tego samego dnia.

W dniu 19.09 nikt się nie zjawił.

Doradca BOK p. Ł. S. stwierdził tego dnia, że moje zlecenie nie zostało przekierowane do realizacji i ponownie przyjął zlecenie.  22.09 nie bez kłopotów otrzymałem dekoder i poprosiłem przez supernowacd.pl o kontakt z instalatorem. Miła Pani, której niestety nazwiska nie zanotowałem zaproponowała wizytę instalatora w sobotę ("wszystkie terminy wolne") i umówiła nas na 23.09 godz.12.00-14.00. 

Zgłoszenie potwierdzono sms-em pod nr-em xxXXxxXXx. 

Ponownie nikt się nie pojawił ani nie skontaktował.

Następny doradca BOK wysłał mailem zapytanie do firmy kierującej instalatora - przez następne kilka godzin nie otrzymał odpowiedzi.

Aktualnie jestem proszony o oczekiwanie na telefon od instalatora w dniu 25.10.

Wiem, że mogą wydarzyć się rzeczy nieoczekiwane - ale chyba Orange najlepiej wie do czego służą telefony. A może od pewnej wielkości firma nie panuje nad wszystkimi swoimi działaniami?

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Instalacja Multiroomu

Niestety tutaj nikt nie ma wglądu w Twoje konto klienta i Ci nie pomoże w indywidualnej sprawie 😞

Złóż w razie czego reklamację np. przez mój orange.