Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

HBO GO błąd 4.15


Poziom 19, Pasjonat
  • 40
  • 19
  • 1

HBO GO błąd 4.15

Witam, od sierpnia posiada pakiet HBO. 
Przedwczoraj próbowałem zarejestrować usługę na stronie HBO GO, lecz wyskakuje komunikat "Twój abonament HBO lub dostęp promocyjny wygasł. (4.15)".
Po kontakcie z infolinią HBO GO uzyskałem informację, żebym zadzwonił na BOK Orange i złożył zamówienie na zgłoszenie techniczne w tej sprawie. Zgłoszenie złożyłem w czwartek i powinno zostać zrealizowane do 24 godzin, tak jak przyszło to w potwierdzeniu.
Oczywiście problem nadal występuje, na infolinii/czacie nic nikt nie wie (pytanie o kompetencję osób zatrudnionych), nie można eskalować zgłoszenia i finalnie otrzymuję informację, że podane terminy realizacji zgłoszenia nie są w ogóle wiążące i równie dobrze mogę czekać następny miesiąc i nie ma możliwości żadnego przyśpieszenia sprawy albo porozmawiania z kimś kto cokolwiek wie na temat tego problemu. Numer zgłoszenia na stronie oczywiście również nie da się sprawdzić (131071296). Orange serio?!

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 40, Guru *****
  • 30999
  • 26049
  • 1317

HBO GO błąd 4.15

Czas realizacji zgłoszeń jest deklarowany. Musisz cierpliwie poczekać na realizację. Możesz wnieść też formalną reklamację ale tu ustawowy maksymalny czas to 30 dni.