27-01-2019
13:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-01-2019
13:28
Dodatkowy pakiet Canal+
Witam. 3 dni temu przedłużyłem umowę (telefon, internet, TV) z tym, że dodatkowo wziąłem pakiet Canal+ Select. Czy po podpisaniu umowy jest możliwość odstąpienia od tego dodatkowego pakietu? Jeżeli tak to w jaki sposób?
Etykiety:
6 ODPOW. 6
27-01-2019
13:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-01-2019
13:43
Dodatkowy pakiet Canal+
Jeśli było to zawarcie umowy poza lokalem przedsiębiorstwa, to tak. Oświadczenie o odstąpieniu umowy w trzeba napisać. Masz 14 dni. Jeżeli umowa zawarta w Salonie to już nie.
27-01-2019
13:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-01-2019
13:56
Dodatkowy pakiet Canal+
Umowa była przedłużona w salonie. Czym to jest spowodowanie, że jeżeli w salonie to nie ma możliwości rezygnacji w ciągu 2. tygodni?
27-01-2019
14:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-01-2019
14:44
Dodatkowy pakiet Canal+
To zależy czy pakiet c+ jest uruchomiony czy nie. Jeśli tak, po ptakach. Jeśli nie, możesz dostarczyć jak najszybciej pismo związane z rezygnacją. Musi dotrzeć do Orange przed uruchomieniem c+. Powołaj się dodatkowo na art 57 ust 6 prawa telekomunikacyjnego. Ważne też by była to oferta bez urządzenia (w ramach pakietu nie brałeś telewizora czy komórki itp). Spóźnienie nawet o minutę powoduje już brak możliwości rezygnacji bez opłat.
27-01-2019
15:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-01-2019
15:16
Dodatkowy pakiet Canal+
Niestety jest już aktywowany. Czyli nie ma możliwości jakiejkolwiek rezygnacji mimo że nie upłynęło 14 dni?
27-01-2019
15:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-01-2019
15:18
Dodatkowy pakiet Canal+
Przy umowie w salonie niestety nie ma opcji już wtedy rezygnacji.
28-01-2019
07:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-01-2019
07:53
Dodatkowy pakiet Canal+
@mats7napisał(-a)Umowa była przedłużona w salonie. Czym to jest spowodowanie, że jeżeli w salonie to nie ma możliwości rezygnacji w ciągu 2. tygodni?
To wynika z praw konsumenta. Zobacz np. tu:
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/