- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD, numery na lista kanały 136 i 137 na 4K ULTRABOX+? To na satelita Orange DTH z Canal+. W lutym działały jeszcze, z 1 marzec przestały i ciemność. Nie da tego też w żaden pakiet dokupić. Nie działa też BBC FIRST i BBC Cbeebies, chodź reszta kanały BBC działa. Brak, nie działa też LOVE NATURE 4K. Włączają, potem wyłączają.....brak słów co robią ludziom! Proszę o pomoc i odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
@Fred1 proponuje zapytać bezpośrednio u dostawcy usługi i kanałów , czyli C+
Widzisz...to tak jak z popularną siecią sklepów spożywczych...nie produkują żywności, a ją sprzedają. Tak samo Orange. Nie produkuje sprzedawanej usługi C+ i dlatego, co dostanie, to oferuje. Tu akurat na 200% to pytanie do infolinii C+, bo to oni coś wyłączyli ....lub mają awarię. Zgłoś i tyle. Najlepiej u źródła
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
Ja to mam Orange LOVE i brałem ta telewizja w salon Orange i u nich i Orange powinno o to pytać, te Canal+, a nie ja. Orange przecież w tym interesie pośredniczy i udostępnia cały sprzęt od nich i usługi.
Orange nie produkuje, ale ma te wszystkie usługi z Canal+. Kto załącza kanały, pakiety w tym?
I w Canal+ nie udzielą mi żadnej odpowiedzi, bo nie jestem ich abonentem tylko Orange.
Strefa Canal+, czemu odsyła od razu na stronę Orange?
________________
* Wpis poddany edycji – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
@Fred1 i tu się mylisz. C+ powinno udzielić informacji co się u nich na platformie dzieje
Przecież to tak naprawdę z nimi podpisujesz umowe ( zerknij w dokumenty) a resellerem jest Orange. Umowa podpisywana była w salonie, ale na dokumencie C+
To osobna umowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
Tu się mylisz Ty, bo Canal+ powinien takową informację co dzieje u nich, dla Orange przekazać, a Orange jako pośrednik dla mnie dalej, bo z Orange mam cała umowa!
Orange LOVE jest cała umowa z Canal+, tak?
W tym jest chyba telewizja satelitarna od nich, ale jest to wszystko w całym pakiecie Orange nadal i w Orange. Dokument ten był z salonu Orange i w salonie Orange podpisany!
Wyraźnie na tym dokumencie jest umowa za pośrednictwo Orange zawarta i w Orange.
________________
* Wpis poddany edycji – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
@Fred1 Pierwszy akapit umowy:
Umowa numer XXXXXXXXX zawarta pomiędzy CANAL+ Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa
(dane do korespondencji: skrytka pocztowa 8, 02-100 Warszawa), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem rejestrowym
KRS: 0000469644, NIP: 521-00-82-774, REGON: 010175861, kapitał zakładowy 441.176.000 zł, w całości wpłacony, nr BDO 000030685, zwaną
dalej CANAL+ Polska,
za pośrednictwem Orange Polska S.A. (Partner) działającego w imieniu i na rzecz CANAL+ Polska, zwanego dalej Partnerem....
Przeczytaj dokładnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
Dobrze, ale nad tym jest cała umowa ORANGE LOVE i jest to w Orange. A to co podałeś jest umowa pomiędzy Canal+, a Orange i mnie to nie interesuje jako zwykłego abonenta..JA MAM UMOWY W ORANGE I Z ORANGE TYLKO I WYŁĄCZNIE, TO CO PODAŁEŚ JEST DODATKOWE CANAL+ I NAD TYM JEST UMOWA TYLKO Z ORANGE! Co mi do umowy pomiędzy Orange, a Canal+, jako zwykłemu abonentowi? Kto jest pośrednikiem w tym i sprzedaje to w salony Orange, nie wiesz dalej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
@Fred1 Nie zamierzam więcej polemizować. Poszukaj umowy z Orange i dopiętej z Canal +
To co zacytowałem to nie umowa między Orange, a C+ tylko to samo co TY masz na Swojej umowie klienckiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
To Orange z Canal+ zawarło umowy, a nie ja. Ja zawarłem umowę za pośrednictwo Orange i dalej wszystkim za mnie z Canal+ zajmuje Orange, a nie ja. I UMOWA TA JEST Z POŚREDNIKIEM ORANGE, A NIE Z CANAL+ JAKIMŚ...............A DALEJ, ŻE ORANGE MA NIEDOPRACOWANE DO KOŃCA TE UMOWY DODATKOWE Z CANAL+ Z BRAKAMI KANAŁOWYMI, PAKIETOWYMI, SPRZĘTOWYMI to inna kwestia!
I nie ma tego wszystkiego w ofercie sat. DTH Orange TV , co jest w Canal+ i jest to wszystko dostępne tylko i wyłącznie dla abonentów Canal+ z salon Canal+.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu wyłączyli kanały HISTORY HD, HISTORY 2 HD na 4K ULTRABOX+?
Źródło: https://hdtvpolska.com/canal-plus-kanaly-za-darmo-history-2-hd-otwarte-okno-gdzie/
To było otwarte okno organizowane przez C+.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »