Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowy kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 67
  • 139
  • 0

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

Jak to jest, w SAT pakiety są takie jak w Canal + ? Są  inne niż  w IPTV Orange? Pytanie czysto teoretyczne. Mam od niedawna dwie umowy oddzielne z Canal+ na TV i z Orange na światłowód. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14119
  • 58086
  • 705

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

@fenomen  obie oferty soe różnią... nie tylko technologią doszło. Zawsze tak było


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?


@fenomennapisał(-a)

Jak to jest, w SAT pakiety są takie jak w Canal + ? Są  inne niż  w IPTV Orange? Pytanie czysto teoretyczne. Mam od niedawna dwie umowy oddzielne z Canal+ na TV i z Orange na światłowód. 


@fenomen  w technologii sat masz więcej kanałów w  porównywalnych pakietach z IPTV. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

TAK mam to w umowa 100%, pisałem wcześniej.

Widzę oprogramowanie w tym 4K ULTRABOX+ z Orange jest wersja jego u mnie 2.2.13 jakieś stare,nowszego nie wynajduje po aktualizacji, gdy na tych 4K ULTRABOX+ z Canal+ u mojego znajomego, co jest abonentem  Canal+ jest najnowsza wersja w nich 3.2.4 i tam działa ten Canal+4K ULTRA HD mówił. Może w tym tkwi problem braku odbioru tego kanału 29 CANAL+ 4K ULTA HD u mnie i w Orange.

I oprogramowanie w nim jakieś złe za stare dali........i teraz nie odbiera.

Nadal mi go nie załączają 3 tydzień będzie, może mi ktoś wytłumaczyć, odpowiedzieć?

 

W systemie u mnie na koncie widnieje jeszcze stary numer karty NAGRA do dekodera, którą zdałem dawno już nie posiadam i nie ma wprowadzonego nowego co obecnie posiadam i siedzi obecnie w dekoderze i tego czemuś cały czas nie zmieniają i nikt nie zmienia. I nie da się nawet odświeżyć na niej uprawnienia.

Wszystko reszta z umowa działa prawidłowo na tej nowej wymienionej karcie z dekoderem, czyli cały pakiet Optimum + z Canal+ Prestige, nie działa tylko sam ten Canal+4K ULTRA HD, co mam w umowa też razem to wszystko. Działają również ok dwa inne kanały w 4K, czyli NASA UHD i MUSEUM 4K.

Nie działa tylko sam ten Canal+4K ULTRA HD i tylko konkretne działanie jego mnie interesuje na Święta jak najszybciej, bo mam to  na umowa i nie załączają widać, brak uprawnienia i muszę o to upominać 2 tydzień.....trzeci będzie. Czy też brak tego w oprogramowaniu nie dali mi?

 

KANAŁ NIEDOSTĘPNY, brak uprawnienia,zadzwoń i kup,możesz zrobić to szybko i sprawnie,

zaloguj do strefa canal+, lub zadzwoń, dwa numery telefonów do nc+...............plansza cały czas, 2 tygodnie to samo od podpisania umowa. Wymiana dekodera i karty na drugi nic nie dała, dalej to nie działa w Orange i usługa satelitarna ich świadczonej przez Canal+. Ktoś sobie jaja robi i tyle.....nie uruchamiają i stoi to w miejscu, nie działa. Widocznie tyle czasu nie ma komu tam tym zająć.

Ja z fakturami i opłatami też będę zwlekał jak tak i zobaczą jak dobrze tak robić komuś.

 

Bo 2 godziny maksymalnie prawidłowe uprawnienia na satelita i powinno działać po podpisanie umowa od razu, tak jak karty SIM  w telefonach, inne kanały, pakiety, a co tu jest robione 2, 3 tydzień czekać nie wiadomo na co i zrobić nie mogą? Nie wiem, brak słowa jakiekolwiek, dalej nie działa..............

Jest na umowa czemu nie działa nadal i nikt tego nie robi?

I tylko spławiają i mydlenie ludzi, a konkretów wszelakich brak, czyli poprawnego tego uruchomienia jak najszybciej i działania.

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowa kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

No tak jeden kanał 29, uruchamiać dwa tygodnie co jest na umowa, Święta idą i nie działa nadal,

ktoś dobrą spsychologia robi...........zamiast w promocja coś na Święta załączyć dodatkowo, to jeszcze upominaj cały czas o to co masz na umowa i nie włączają i łaska i nie działa nadal.

Albo wynika z tego, że Canal+ blokuje ten kanał 29 celowo klientom Orange, nie mają odpowiedniej umowy na to z Orange, nie chcą udostępniać i.t.p i nie działa, nie dają uprawnienia i tyle. I nie zadziała dla klientów Orange. Jakie inne przyczyny? Mi tylko tego dajmy tego nie uruchomili czemuś i jak nie działa to u wszystkich i nie tyko ja z tym mogę mieć problem tylko wszyscy klienci, abonenci Orange i ci co mają usługa satelitarna z Canal+ na tym nowym dekoderze 4K ULTRABOX+ i co maja to w umowa na stałe lub dokupili dodatkowo CANAL+4K ULTRA HD.

Sprzedają, a nie uruchamiają i ludziom temu nie działa.

I trzeba czekać po 2, 3 tygodnie na to......jeszcze jak w ogóle uruchomią.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Czemu ten CANAL+4K ULTRA HD jest w otwartym paśmie w kablówce, odkodowany, aż do końca lutego,

a Święta i nie działa nadal wcale w usługa satelitarna Orange z pakietami Canal+ na 4K ULTRABOX+, dla tych co podpisali przed świętami nowa umowa, przedłużyli ją, dokupili dodatkowo ten kanał mają w umowa z Canal+ Prestige i nie działa wcale, KANAŁ NIEDOSTĘPNY, brak uprawnienia................................?

I nikt tego nie włącza nadal, trzeba czekać tygodniami, miesiącami, awarie, reklamacje zgłaszać, nie działa wcale,

Kanał 29, 109, 196 w dekoderach 4K ULTRABOX+ NCP-3670SF.

Psychologia jest uprawiana dla usługi satelitarne TV, czy szarpanie nerwów i zdrowia ludzi, abonentów na Święta? Odpowie ktoś jak to jest.

No tak w usługa satelitarna wcale nie działa i nawet dla tych co mają to wykupione.

Wykupisz to dodatkowo,bo  nie masz dajmy w pakiecie i też ci nie włączą........i będziesz czekał nie wiadomo na co i aż ktoś tam w końcu kliknie, wyśle prawidłowe uprawnienia na satelita z tego Canal+ lub Orange, zlituje i włączy ci to, a może dalej nie. Święta i nie działa. Brak słów.

 

______________

Całość poniższej dyskusji przeniesiona z tematu Otwarte pasma dla klientów Orange TV - Rafał


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 67
  • 139
  • 0

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

W Canal + SAT Canal + 4k jest  jako oddzielna usługa , zazwyczaj dodawana w gratisie przy zmianie umowy lub za 10 PLN. 

Jak jest umowa w Orange na TV SAT a nie na IPTV to obowiązują pakiety z Canal +. W Canal + jest pakiet Optimum z Canal+ ( bez Canal +4k )plus ewentualnie można dobrać dodatkowo Canal+ 4k za 10 PLN albo wynegocjować gratis. 

W Canal +  SAT nie ma pakietu Canal + Prestige- to jest pakiet tylko w Orange IPTV. 

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Jest na nowa umowa sat. od 13-12-2021 i z Orange i z Canal+ i mam ten CANAL+4K ULTRA HD na umowa, płatny dodatkowo razem z dekoderem 4K ULTRABOX+i nadal nie działa do dziś, Orange sprzedaje, jest pośrednikiem, świadczy usługę CANAL+.

W Canal+ mówią nie mają mojej umowy co w salonie Orange podpisywałem i z nimi i z Orange.

Orange nie przekazało tej umowy Canal+ temu prawdopodobnie nie załączają. Nie mają wykazu klientów Orange co mają usługa satelitarna Canal+.

Nie załączyli wcale tego od tego dnia,  Święta i w tym sęk i temu tu piszę i upominam.

Reklamacje złożyłem dzwonię, piszę do Orange, Canal+ i pozostaje to bez wszelakiego odzewu i dalej nie działa i nie włączają mi to tyle czasu, nikt nie chce podłączyć, spławiają odsyłają jedni do drugich. I nie działa.......

Tak abonentów obsługują......i płać!


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

@Henryk12  czy Tobie zdaje się że pisanie i zaśmiecanie każdego możliwego wątku na forum tym samym wpisem coś pomoże? Otóż odpowiadam Ci że niestety ale nie. 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Bo jakby ok działało, było załączone w terminie zgodnie z umową, nikt by tego tu nie pisał i nie musiałby upominać, reklamować.

A to mówią najpierw za 2 godziny będzie działało. potem za 24 godziny, potem za 36 godzin , potem za 48 godzin, a co do czego 3 tydzień będzie i nie działa nadal.......i dalej to samo mówią.

 

____________

Wpis edytowany - Rafał