Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowy kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

Anonim

Nie dotyczy

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

@Henryk12  my nie mamy dostępu, do twojego konta i uprawnień w Canal+, więc jak mamy ci pomóc?

Dziś BOK działa, to tam pisz na czacie, niech się tym zajmą 😉


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Otwarte pasma dla klientów Orange TV

Pisałem 5 reklamacji i zgłoszeń zero odpowiedzi, od dwa tygodnie, trzeba czekać tak odpowiadają, uruchomić nie mogą, spławiają, odsyłają do Canal+, nie ma komu mi tego tam uruchomić. Z infolinia trafia to do działu technicznego z działu technicznego do działu reklamacji, z działu reklamacji do działu zamówień i potem trafia z powrotem na infolinia i od nowa to samo.

Pisałem , dzwoniłem prosiłem o pilne tego uruchomienie, nic to nie pomaga, gdyż mam to na umowa od początek grudzień, koniec roku zbliża, sylwester i nie działa wcale mi ten kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD, nie mogą chyba uruchomić, jakieś problemy techniczne, wysłali zapytania do Canal+ nie mają w ofercie, nie sprzedają tego, nie wiem. A reklamacje mogą nie tygodniami, tylko miesiącami rozpatrywać i dalej mi to nie działa.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowy kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

Chyba mi w tym roku, czekam  od 13 grudnia i podpisania umowa nie podłączą już tego CANAL+4K ULTRA HD...........

 

________________

*Post przeniesiony z tematu "Otwarte pasma dla klientów Orange TV" - moderator Wojciech.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

Czemu nie działa mi drugi tydzień po podpisaniu umowy kanał 29 CANAL+4K ULTRA HD?

Jak załączą i będzie działał ok, jak mam w umowa to nie będę rozwiązywał umowa, na razie nie działa już prawie miesiąc, 30 dni minie, idę cała umowa rozwiązuje, bo ile można czekać.

 

punkt 10 tej umowy:

10. Abonent może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:
3) z przyczyn leżących po stronie CANAL+ Polska nie mógł korzystać z Usług w sposób ciągły przez okres 30 dni; w takim przypadku
rozwiązanie Umowy przez Abonenta może nastąpić do ostatniego dnia pełnego Okresu rozliczeniowego, następującego po
zakończeniu Okresu rozliczeniowego, w którym Abonent nie mógł korzystać z Usług,
4) CANAL+ Polska świadczy Usługi w sposób niezgodny z Umową.

 

 

14 dni minęło i jest dalej nie załączone, a tak mówi umowa:

 

3. Świadczenie Usług rozpoczyna się:
1) w terminie do 14 dni od dnia rozpoczęcia świadczenia przez Partnera usług objętych Umową Orange lub
2) po upływie 14 dni od dnia zawarcia przez Abonenta Umowy, w przypadku posiadania usług objętych Umową Orange, chyba, że Abonent
wyraził zgodę na wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia Usług.

 

A ten CANAL+4K ULTRA HD został wcale nie uruchomiony do tej pory i dalej nie działa.