- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal + orange dth
@slav72 właśnie nie ma jasno sprecyzowanych kompetencji.. Nie wiadomo gdzie lepiej zgłaszać..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal + orange dth
Czyli w tym przypadku pozostaje "pukać do obydwu drzwi" (infolinia Orange i Canal+).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal + orange dth
Raczej do jednych canal + umywa ręce i tak beda mnie przerzucać podpisalem umowe z canal + a mam mniej kanalow podstawowych niz z orange a placic bede wiecej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal + orange dth
Dam znac jutro dzis nie mozna z nimi popisac a zanim polacze sie z infolinia strace majtek znajac zycie napisza ze zloża jakas skarge i mam czekac 14 dni a potem odpisza ze to nie jest z ich winy a ja nie bede mogl odstapic od umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal + orange dth
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal + orange dth
@Alek789 w takim razie skontaktuj się jutro z infolinią i powiedz konsultantowi aby odświeżył uprawnienia na Twoim koncie, raczej to powinno pomóc. Jeżeli jednak to nie pomoże to pozostanie składać reklamację (podstawą będzie rozmowa z konsultantką w trakcie przedłużania umowy). Daj znać jutro o efektach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal + orange dth
Witam zgłosiłem ta sprawie poprzez czat Pani zgłosiła reklamacje maks czas jest do 30 dni wiec trzeba czekac