- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
Witam,
Podpisałem umowę na Canal+ Sport za 65 złotych w ubiegłym czwartek (14.08). Zostałem zapewniony że otrzymam dostęp od usługi online, pytałem o to w dwóch punktach po parę razy żeby mieć pewność bo na tym zależało mi najbardziej. Wersja online miała wejść w życie 18.08, jednak dalej jej nie ma. Po rozmowie z konsultantem online wyszło na to że nie wiadomo kiedy będzie, bo online dostają tylko abonenci którzy podpisali umowę od 18 sierpnia. Jakieś propozycje jak to załatwić? Jutro pojadę do punktu w którym podpisałem usługę, ale poza zrobieniem awantury nie czuję zebym mógł coś osiągnąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
W tym wątku jest jakieś info na ten temat: https://nasz.orange.pl/t5/Oferty-polecane-przez/Nowo%C5%9Bci-w-ofercie-Orange-TV/td-p/183418/page/8
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
Taki mam właśnie plan, mam nadzieję że z tym problemu nie będzie. Podobno nie jest tak łatwo anulować usługę jeśli się ją brało stacjonarnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
@wLuki jeśli podpisałeś umowę stacjonarnie i informowany byłeś w salonie może być problem z uznaniem reklamacji. Nie ma dowodów w postaci skryptów z czatu czy nagranej rozmowy. Teraz warto się zastanowić nad reklamacją pisemną na adres w Skierniewicach. Pismo to pismo....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
Czyli niewarto iść jutro do salonu i wyjaśniać sprawe?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
@wLuki zawsze prawie warto, chyba że daleko masz do salonu, to szkoda zachodu 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
Blisko, umowę podpisywałem u kierowniczki punktu. Niestety zdaje sobie sprawe że jest to słowo przeciwko słowu. Problem jest taki że w innym punkcie też dostałem taką informacje. Więc obstawiam że wiele osób zostało wprowadzonych w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
@wLuki to warto się założyć o skutek. Powiedzą, że anulować nie można, bo skonsumowana, że systemy nie przyjmą bez kary umownej, bo w salonie....
Obym się mylił....
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »