Canal+ Online, wprowadzenie w błąd


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 27
  • 0

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd

Witam,

 

Podpisałem umowę na Canal+ Sport za 65 złotych w ubiegłym czwartek (14.08). Zostałem zapewniony że otrzymam dostęp od usługi online, pytałem o to w dwóch punktach po parę razy żeby mieć pewność bo na tym zależało mi najbardziej. Wersja online miała wejść w życie 18.08, jednak dalej jej nie ma. Po rozmowie z konsultantem online wyszło na to że nie wiadomo kiedy będzie, bo online dostają tylko abonenci którzy podpisali umowę od 18 sierpnia. Jakieś propozycje jak to załatwić? Jutro pojadę do punktu w którym podpisałem usługę, ale poza zrobieniem awantury nie czuję zebym mógł coś osiągnąć.

19 ODPOW. 19

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2842
  • 12100
  • 74

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2320
  • 6943
  • 225

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd

Złożenie reklamacji, żądanie anulowania umowy i wyłączenia usługi. Podpisanie nowej.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 27
  • 0

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd

Taki mam właśnie plan, mam nadzieję że z tym problemu nie będzie. Podobno nie jest tak łatwo anulować usługę jeśli się ją brało stacjonarnie.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2320
  • 6943
  • 225

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd

Dlatego trzeba to zrobić reklamacyjnie, do salonu mozez iśc złozyć reklamację, od razu to nie nastąpi bo nie maja uprawnień do anulowania. Najlepiej na czacie przekazać tekst wcześniej napisanej reklamacji i zażądać numeru zgłoszenia. Czekać na rozpatrzenie.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15594
  • 64167
  • 825

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd

@wLuki  jeśli podpisałeś umowę stacjonarnie i informowany byłeś w salonie może być problem z uznaniem reklamacji. Nie ma dowodów w postaci skryptów z czatu czy nagranej rozmowy. Teraz warto się zastanowić nad reklamacją pisemną na adres w Skierniewicach. Pismo to pismo....


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 27
  • 0

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd

Czyli niewarto iść jutro do salonu i wyjaśniać sprawe? 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 3025
  • 15985
  • 80

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd

@wLuki zawsze prawie warto, chyba że daleko masz do salonu, to szkoda zachodu 😎


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 27
  • 0

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd

Blisko, umowę podpisywałem u kierowniczki punktu. Niestety zdaje sobie sprawe że jest to słowo przeciwko słowu. Problem jest taki że w innym punkcie też dostałem taką informacje. Więc obstawiam że wiele osób zostało wprowadzonych w błąd 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 15594
  • 64167
  • 825

Canal+ Online, wprowadzenie w błąd

@wLuki   to warto się założyć o skutek. Powiedzą, że anulować nie można, bo skonsumowana, że systemy nie przyjmą bez kary umownej, bo w salonie....

Obym się mylił....