- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Od kilku dni jestem posiadaczem dekodera ICU 100. Niestety co kilkadziesiąt sekund obraz i dźwięk się zrywa, na dwie sekundy pojawia się komunikat ''Brak dostępu do tego kanału'', po czym znika i na kolejne kilkadziesiąt sekund jest ok. Jakieś propozycje?
Dekoder jest podłączony do FunBox'a 3.0 przez WiFi. Niestety nie mam możliwości podłączenia go kablem.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyczyną był błąd autoryzacji, pomógł reset FunBox'a i zmiana hasła do ID Neostrady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100
Jaka jest odległość FunBox -> dekoder ? jakie przeszkody/ściany po drodze ?
Jak masz możliwość to sprawdź jakość sygnału wifi np. poprzez WiFi Analyzer na androida ( kilka centymetrów od dekodera )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100
Odległość nie jest duża - 3m przez jedną ściankę działową.
Screeny z WiFi analyzer:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100
To dość nietypowe, bo wykres wskazuje, że siła sygnału jest dobra. Testowo aby podpiąć kabel i po testować jest szansa ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100
Przepraszam, załączyłem złe screeny...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100
Tu już nieco słabiej ;/ masz możliwość manewrować FunBoxem ? _zmienić jego miejsce położenia._
Na początek spróbuj na kablu, jeżeli te zakłócenia też będą się pojawiać to dalsze "szukanie" winowajcy w wifi może być bezcelowe. Jeżeli na kablu będzie to samo, to zgłoś to na BOK np. czat www.orange.pl/kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100
Udało mi się połączyć kablem i jest lepiej, ale dalej co jakiś czas pokazuje brak dostępu...
Po podłączeniu kablem są aktywne kanały, których wcześniej nie bylo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100
Śmiało, zgłoś to do BOK. www.orange.pl/kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100
Tak zrobię.
Jak znajde rozwiązanie, lub BOK coś zadziała to napisze co było przyczyną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyczyną był błąd autoryzacji, pomógł reset FunBox'a i zmiana hasła do ID Neostrady.