Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 1

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Witam, 

Od kilku dni jestem posiadaczem dekodera ICU 100. Niestety co kilkadziesiąt sekund obraz i dźwięk się zrywa, na dwie sekundy pojawia się komunikat ''Brak dostępu do tego kanału'', po czym znika i na kolejne kilkadziesiąt sekund jest ok. Jakieś propozycje?

 

Dekoder jest podłączony do FunBox'a 3.0 przez WiFi. Niestety nie mam możliwości podłączenia go kablem. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 1

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Przyczyną był błąd autoryzacji, pomógł reset FunBox'a i zmiana hasła do ID Neostrady. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9

Zespół Nasz Orange
  • 1086
  • 9189
  • 54

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Jaka jest odległość FunBox -> dekoder ? jakie przeszkody/ściany po drodze ?

Jak masz możliwość to sprawdź jakość sygnału wifi np. poprzez WiFi Analyzer na androida ( kilka centymetrów od dekodera )


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 1

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Odległość nie jest duża - 3m przez jedną ściankę działową.

Screeny z WiFi analyzer:Screenshot_2019-03-13-11-40-02-0243728408.png

 

Screenshot_2019-03-13-11-39-44-0445681440.png

 


Zespół Nasz Orange
  • 1086
  • 9189
  • 54

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

To dość nietypowe, bo wykres wskazuje, że siła sygnału jest dobra. Testowo aby podpiąć kabel i po testować jest szansa ?


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 1

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Przepraszam, załączyłem złe screeny... Screenshot_2019-03-13-11-49-52-0782555860.pngScreenshot_2019-03-13-11-49-44-0832206341.png


Zespół Nasz Orange
  • 1086
  • 9189
  • 54

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Tu już nieco słabiej ;/ masz możliwość manewrować FunBoxem ? _zmienić jego miejsce położenia._

 

Na początek spróbuj na kablu, jeżeli te zakłócenia też będą się pojawiać to dalsze "szukanie" winowajcy w wifi może być bezcelowe. Jeżeli na kablu będzie to samo, to zgłoś to na BOK np. czat www.orange.pl/kontakt.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 1

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Udało mi się połączyć kablem i jest lepiej, ale dalej co jakiś czas pokazuje brak dostępu...

Po podłączeniu kablem są aktywne kanały, których wcześniej nie bylo. 


Zespół Nasz Orange
  • 1086
  • 9189
  • 54

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Śmiało, zgłoś to do BOK. www.orange.pl/kontakt.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 1

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Tak zrobię. 

Jak znajde rozwiązanie, lub BOK coś zadziała to napisze co było przyczyną. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 1

Brak dostępu do tego kanału - Samsung ICU 100

Przyczyną był błąd autoryzacji, pomógł reset FunBox'a i zmiana hasła do ID Neostrady.