- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szukam kogoś kto może miał podobny przypadek jaki ja mam. Podpisałem rok temu umowę z Orange na dostęp TV, internetu i telefon domowy. W sumie z pakietem Polsat płaciłem za usługę razem z promocja do pakietu Polsat 80 PLN. Jako osoba zadowolona z usług zdecydowałem się na przeniesienie także telefonu do pakietu i w sumie powinienem zgodnie z umową płacić 90 PLN abonamentu. Po przedłużeniu umowy które to przedłużenie nastąpiło na skutek przeniesienia numeru z Plus do Orange jak się okazało na moim koncie znalazły sie dwie dodatkowe kwoty za usługę Multinagrywarka oraz za pakiet Polsat. Zgłosiłem to jako reklamację która została uznana i uwzględniona na kolejnej fakturze. Na następnym rachunku niestety znowu okazało się że nie ma ulgi za Pakiet Polsat, po raz drugi udałem się do salonu Orange i następnego dnia reklamacja została uwzględniona. teraz dostałem kolejny rachunek i widzę znowu naliczenia za pakiet Polsat bez ulgi. Zaznaczam ze przy drugiej reklamacji zgłaszałem ze jest doliczana opłata za ten pakiet i zgłaszam to jako nie prawidłowość. Jak widać nie zadziałało. Teraz bee musiał trzeci raz zgłaszać to samo. Ogólnie z usługi jestem bardzo zadowolony ale zgłaszanie co miesiąc reklamacji nie jest czymś czego oczekuję. Czy ktoś na forum miał może podobny przypadek? Jak skutecznie sobie z taką sytuacja poradzić. Czy mam wysłać wypowiedzenie umowy z przyczyn Orange żeby się poważnie zajęli moją reklamacją? Będę wdzięczny za wszystkie rady.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@futurist2 tak dokładnie to ten adres. Jak pisałem wcześniej kiedyś był kontakt mailowy ale zrezygnowali z niego stawiając na infolinię telefoniczną i czat, na którym nawiasem mówiąc też można złożyć reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne kwoty na fakturze pomimo reklamacji
@futurist2 jeśli jesteś zadowolony, to trzeba się zastanowić nad rezygnacją. Ja bym jeszcze raz poszedł do tele punktu z pismem reklama cyj bym i informacją, że takie samo pismo wysyłam na adres korespondencyjny w Skierniewicach, a jeśli to nie poskutkuje, to wiesz gdzie ewentualnie to pismo dalej j wysyłać. Problem w tym, że czasem konsultant nie ma możliwości aż takiej ingerencji w systemy, aby naprawić od ręki ten błąd. Warto jednak podpowiedzieć, że zapewne może wystawić zlecenie na tą korektę dalej, do działu, który ma większe kompetencje systemowe i za pomocą lepszych narzędzi to poprawi... Tak się dzieje w korporacjach. Ci na froncie mogą tyle ile mogmogą, ale zawsze jest jakaś droga dalej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne kwoty na fakturze pomimo reklamacji
No właśnie ja wcale nic chcę rezygnować ale chodzenie co miesiąc do salonu i zgłaszanie reklamacji wcale mi się nie uśmiecha. Bardzo chętnie napisałbym maila z opisem całej sprawy wysłał do centrali i to by prawdopodobnie zadziałało najlepiej niż opowiadanie tej samej historii kolejny raz w salonie za każdym razem innej osobie. Niestety nigdzie nie znalazłem adresu mailowego do zgłaszania reklamacji. Co do ludzi nie mam do nich pretensji chociaż za każdym razem słyszę całą litanię: "nie da się, nie możliwe, nie mam możliwości, nie widzę wcześniejszych zgłoszeń" itp
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne kwoty na fakturze pomimo reklamacji
@futurist2 nie ma adresu mailowego do tych spraw. Tylko list polecony do Skierniewic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne kwoty na fakturze pomimo reklamacji
@futurist2 niestety Orange jakiś czas temu zrezygnowało z korespondencji na maila (a szkoda), proponuję zrobić to samo o czym pisze kolega @agat13 , mianowicie opisać całą sprawę i wysłać pismo listem poleconym na adres korespondencyjny w Skierniewicach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne kwoty na fakturze pomimo reklamacji
Jak rozumiem to jest ten adres:
Orange Polska S.A.. ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
W takim razie myślę że najlepiej jeżeli tam wyślę list. Trochę to dziwne że taka firma w 21 wiek nie pomyśli o adresie mailowym na który można wysyłać np reklamacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@futurist2 tak dokładnie to ten adres. Jak pisałem wcześniej kiedyś był kontakt mailowy ale zrezygnowali z niego stawiając na infolinię telefoniczną i czat, na którym nawiasem mówiąc też można złożyć reklamację.