- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam Orange Love. Telewizja jest internetowa, nie satelitarna. Router i dekoder zamontowali technicy i wszystko działało. Dzisiaj pojawił się komunikat o bladzie połączenia dekodera z routerem S01. Co robić? Jak naprawić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Może jest niedopięta wtyczka kabla w dekoderze lub w routerze, ale tez można wyłączyć oba urządzenie od prądu na około 30 sekund.
🔔 Edit: Więcej informacji jak rozwiązać ten problem:
Błąd pojawi się, jeżeli zostanie przerwane połączenie pomiędzy dekoderem a modemem lub, gdy dekoder zostanie podłączony do internetu świadczonego przez innego operatora (Orange TV działa poprawnie tylko na puli adresowej Orange).
Rozwiązanie:
- Sprawdź czy dekoder ma dostęp do internetu, np. na urządzeniu, które jest podłączone do menu (przewodowo lub przez Wi-Fi) spróbuj otworzyć jaką stronę internetową
- Sprawdź, czy przewód Ethernet nie jest uszkodzony - możesz to zrobić np. poprzez podłączając przewód do komputera; drugi sposób to sprawdzenie czy na porcie Ethernet w modemie migają diody - jeżeli tak to jest połączenie pomiedzy dekoderem a modemem,a jeżeli nie świecą to nie ma między nimi komunikacji
- Sprawdź czy dekoder jest dobrze podłączony do modemu. Jeżeli urządzenia są połączone bezprzewodowo, spróbuj połączyć je za pomocą przewodu Ethernet.
- Jeśli korzystasz z połączenia przewodowego z modemem Livebox 2.0, Livebox 1.1, Sagemcom Fast 3764, DGT RGW VDSL2 G - sprawdź, czy dekoder jest wpięty do dedykowanego portu w modemie.
Livebox 1.1 - żółty port ETH 2 z włączoną TV przez ADSL
Livebox 2.0 - żółty port
Sagemcom Fast 3764 - czerwony port ETH3 lub żółty port ETH4 (porty domyślnie są ustawione na odbiór TV przez ADSL)
DGT RGW VDSL2 G - żółty port ETH 2
- Jeśli korzystasz z Liveplugów wyjmij je z gniazdka i podłącz ponownie.
- Sprawdź czy serwer DHCP w modemie jest włączony. Możesz to sprawdzić logując się do modemu konfiguracyjnego modemu.
- Wyłącz dekoder i modem a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder.
⚠ Ważne
Nigdy nie restartuj modemu i dekodera równocześnie.
Dostępne również na stronie: https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# pod pkt. 6
______________
* Ze względu na poczytność tematu post został rozbudowany o instrukcję - moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd S01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Może jest niedopięta wtyczka kabla w dekoderze lub w routerze, ale tez można wyłączyć oba urządzenie od prądu na około 30 sekund.
🔔 Edit: Więcej informacji jak rozwiązać ten problem:
Błąd pojawi się, jeżeli zostanie przerwane połączenie pomiędzy dekoderem a modemem lub, gdy dekoder zostanie podłączony do internetu świadczonego przez innego operatora (Orange TV działa poprawnie tylko na puli adresowej Orange).
Rozwiązanie:
- Sprawdź czy dekoder ma dostęp do internetu, np. na urządzeniu, które jest podłączone do menu (przewodowo lub przez Wi-Fi) spróbuj otworzyć jaką stronę internetową
- Sprawdź, czy przewód Ethernet nie jest uszkodzony - możesz to zrobić np. poprzez podłączając przewód do komputera; drugi sposób to sprawdzenie czy na porcie Ethernet w modemie migają diody - jeżeli tak to jest połączenie pomiedzy dekoderem a modemem,a jeżeli nie świecą to nie ma między nimi komunikacji
- Sprawdź czy dekoder jest dobrze podłączony do modemu. Jeżeli urządzenia są połączone bezprzewodowo, spróbuj połączyć je za pomocą przewodu Ethernet.
- Jeśli korzystasz z połączenia przewodowego z modemem Livebox 2.0, Livebox 1.1, Sagemcom Fast 3764, DGT RGW VDSL2 G - sprawdź, czy dekoder jest wpięty do dedykowanego portu w modemie.
Livebox 1.1 - żółty port ETH 2 z włączoną TV przez ADSL
Livebox 2.0 - żółty port
Sagemcom Fast 3764 - czerwony port ETH3 lub żółty port ETH4 (porty domyślnie są ustawione na odbiór TV przez ADSL)
DGT RGW VDSL2 G - żółty port ETH 2
- Jeśli korzystasz z Liveplugów wyjmij je z gniazdka i podłącz ponownie.
- Sprawdź czy serwer DHCP w modemie jest włączony. Możesz to sprawdzić logując się do modemu konfiguracyjnego modemu.
- Wyłącz dekoder i modem a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder.
⚠ Ważne
Nigdy nie restartuj modemu i dekodera równocześnie.
Dostępne również na stronie: https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# pod pkt. 6
______________
* Ze względu na poczytność tematu post został rozbudowany o instrukcję - moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd S01
Mam ten sam problem, wyskakuje błąd s01 - niestety wyłączenie z prądu nie pomogło, a próba restetu dekodera się nie udaje - przy potwierdzeniu -ok-zawiesza się i nie dzieje się nic.
Czy ktoś ma jakiś pomysł?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś