Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd S01

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 1
  • 0

Błąd S01

Mam Orange Love. Telewizja jest internetowa, nie satelitarna. Router i dekoder zamontowali technicy i wszystko działało. Dzisiaj pojawił się komunikat o bladzie połączenia dekodera z routerem S01. Co robić? Jak naprawić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Błąd S01

@Joaannaa

Może jest niedopięta wtyczka kabla w dekoderze lub w routerze, ale tez można wyłączyć oba urządzenie od prądu na około 30 sekund.

 

🔔 Edit: Więcej informacji jak rozwiązać ten problem:

 

Pokaż szczegóły

Błąd pojawi się, jeżeli zostanie przerwane połączenie pomiędzy dekoderem a modemem lub, gdy dekoder zostanie podłączony do internetu świadczonego przez innego operatora (Orange TV działa poprawnie tylko na puli adresowej Orange).

Rozwiązanie:

  • Sprawdź czy dekoder ma dostęp do internetu, np. na urządzeniu, które jest podłączone do menu (przewodowo lub przez Wi-Fi) spróbuj otworzyć jaką stronę internetową
  • Sprawdź, czy przewód Ethernet nie jest uszkodzony - możesz to zrobić np. poprzez podłączając przewód do komputera; drugi sposób to sprawdzenie czy na porcie Ethernet w modemie migają diody - jeżeli tak to jest połączenie pomiedzy dekoderem a modemem,a jeżeli nie świecą to nie ma między nimi komunikacji
  • Sprawdź czy dekoder jest dobrze podłączony do modemu. Jeżeli urządzenia są połączone bezprzewodowo, spróbuj połączyć je za pomocą przewodu Ethernet.
  • Jeśli korzystasz z połączenia przewodowego z modemem Livebox 2.0, Livebox 1.1, Sagemcom Fast 3764, DGT RGW VDSL2 G - sprawdź, czy dekoder jest wpięty do dedykowanego portu w modemie.

    Livebox 1.1 - żółty port ETH 2 z włączoną TV przez ADSL

    Livebox 2.0 - żółty port

    Sagemcom Fast 3764 - czerwony port ETH3 lub żółty port ETH4 (porty domyślnie są ustawione na odbiór TV przez ADSL)

    DGT RGW VDSL2 G - żółty port ETH 2

  • Jeśli korzystasz z Liveplugów wyjmij je z gniazdka i podłącz ponownie.
  • Sprawdź czy serwer DHCP w modemie jest włączony. Możesz to sprawdzić logując się do modemu konfiguracyjnego modemu.
  • Wyłącz dekoder i modem a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder.

⚠ Ważne

Nigdy nie restartuj modemu i dekodera równocześnie.

Dostępne również na stronie: https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# pod pkt. 6

 

______________

* Ze względu na poczytność tematu post został rozbudowany o instrukcję - moderator Kinga

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Anonim

Nie dotyczy

Błąd S01

@Joaannaa S01 - niepoprawne podłączenie dekodera do modemu, lub livepluga

 

http://www.orange.pl/kid,4002234822,id,4002929841,title,Sagemcom-UHD-88-rozwiazywanie-problemow-,art...

@Joaannaa Czy udało się rozwiązać problem bo jak zawsze milczysz?


Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 1
  • 0

Błąd S01

Widziałam te stronę przed założeniem tematu, jednak chyba średnio mi to pomoże skoro dekoder nie jest podpięty do routera.
Anonim

Nie dotyczy

Błąd S01

@Joaannaa

Może jest niedopięta wtyczka kabla w dekoderze lub w routerze, ale tez można wyłączyć oba urządzenie od prądu na około 30 sekund.

 

🔔 Edit: Więcej informacji jak rozwiązać ten problem:

 

Pokaż szczegóły

Błąd pojawi się, jeżeli zostanie przerwane połączenie pomiędzy dekoderem a modemem lub, gdy dekoder zostanie podłączony do internetu świadczonego przez innego operatora (Orange TV działa poprawnie tylko na puli adresowej Orange).

Rozwiązanie:

  • Sprawdź czy dekoder ma dostęp do internetu, np. na urządzeniu, które jest podłączone do menu (przewodowo lub przez Wi-Fi) spróbuj otworzyć jaką stronę internetową
  • Sprawdź, czy przewód Ethernet nie jest uszkodzony - możesz to zrobić np. poprzez podłączając przewód do komputera; drugi sposób to sprawdzenie czy na porcie Ethernet w modemie migają diody - jeżeli tak to jest połączenie pomiedzy dekoderem a modemem,a jeżeli nie świecą to nie ma między nimi komunikacji
  • Sprawdź czy dekoder jest dobrze podłączony do modemu. Jeżeli urządzenia są połączone bezprzewodowo, spróbuj połączyć je za pomocą przewodu Ethernet.
  • Jeśli korzystasz z połączenia przewodowego z modemem Livebox 2.0, Livebox 1.1, Sagemcom Fast 3764, DGT RGW VDSL2 G - sprawdź, czy dekoder jest wpięty do dedykowanego portu w modemie.

    Livebox 1.1 - żółty port ETH 2 z włączoną TV przez ADSL

    Livebox 2.0 - żółty port

    Sagemcom Fast 3764 - czerwony port ETH3 lub żółty port ETH4 (porty domyślnie są ustawione na odbiór TV przez ADSL)

    DGT RGW VDSL2 G - żółty port ETH 2

  • Jeśli korzystasz z Liveplugów wyjmij je z gniazdka i podłącz ponownie.
  • Sprawdź czy serwer DHCP w modemie jest włączony. Możesz to sprawdzić logując się do modemu konfiguracyjnego modemu.
  • Wyłącz dekoder i modem a następnie włącz modem i poczekaj aż połączy się z internetem. Następnie włącz dekoder.

⚠ Ważne

Nigdy nie restartuj modemu i dekodera równocześnie.

Dostępne również na stronie: https://www.orange.pl/omnibook/dekoder-samsung-icu-100# pod pkt. 6

 

______________

* Ze względu na poczytność tematu post został rozbudowany o instrukcję - moderator Kinga


Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 1
  • 0

Błąd S01

Ok,sprobuje i dam znac

Poziom 12, Recenzent
  • 8
  • 1
  • 0

Błąd S01

Wylaczenie dekodera z prądu pomoglo
Anonim

Nie dotyczy

Błąd S01


Joaannaa napisał(-a):
Wylaczenie dekodera z prądu pomoglo

@Joaannaa To Super że udało sięEmotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Błąd S01

Mam ten sam problem, wyskakuje błąd s01 - niestety wyłączenie z prądu nie pomogło, a próba restetu dekodera się nie udaje - przy potwierdzeniu -ok-zawiesza się i nie dzieje się nic. 

Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Anonim

Nie dotyczy

Błąd S01


basia27 napisał(-a):

Mam ten sam problem, wyskakuje błąd s01 - niestety wyłączenie z prądu nie pomogło, a próba restetu dekodera się nie udaje - przy potwierdzeniu -ok-zawiesza się i nie dzieje się nic. 

Czy ktoś ma jakiś pomysł?


@basia27 wymiana dekodera.