Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

zepsuty Iphone 6 gwarancja


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

zepsuty Iphone 6 gwarancja

► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Dziś zepsuł mi się iphone 6, nagle pojawiły się paski na ekranie a potem biały ekran, wyłączyłam go przyciskiem home+power, od tamtej pory telefon nie wykazuje już żadnej aktywności, itunes go nie widzi, nie da się go wprowadzić w stan DFU. Jedynie pozostaje oddanie na gwarancje. Telefon został kupiony w salonie orange 1,5 roku temu, natomiast rok temu oddany na gwarancje (wymieniony został na nowy). Czy przysluguje mi gwarancja? Sprawdzałam na stronie apple'a i rzekomo mi już nie przysługuje, a telefon ma pół roku. Co robić?

30 ODPOW. 30

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

zepsuty Iphone 6 gwarancja

Gwarancja (od producenta) już nie.
Możesz skorzystać z innego uprawnienia jak odpowiedzialność sprzedawcy za towar niezgodny z umową.

To zależy od sposoby zakupu. Jeśli to był salon, to musisz iść dokładnie do tego samego salonu.

Jeśli został zamknięty, skontaktuj się z BOK z pytaniem kto "przejął jego obowiązki".
Anonim

Nie dotyczy

zepsuty Iphone 6 gwarancja

@pamq trochę bigosu się narobiiło, trzymamy kciuki za pozytywny obrót sprawy. Rady @Piotrekk85 naszego specjalisty są bezcenne. Daj znać cco udało się Ci "załatwić". Jestem ciekawy co na to salon Orange, jakie zajmie stanowisko.

Anonim

Nie dotyczy

zepsuty Iphone 6 gwarancja

@pamq problem ten dotyczy już prawie 10000 tyś osób. Tutaj masz szczegóły: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/apple-i-choroba-dotyku,2,3,37236.html


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

zepsuty Iphone 6 gwarancja

To może z powodu tej wadliwości zwycięzcy drugiej tury konkursu na  hasło reklamowe promujące aplikację Mój Orange jeszcze nie zostali ogłoszeni...Zakłopotany mężczyzna


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

zepsuty Iphone 6 gwarancja


pablo_ck napisał(-a):

@pamq problem ten dotyczy już prawie 10000 tyś osób. Tutaj masz szczegóły: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/apple-i-choroba-dotyku,2,3,37236.html


Podejrzewam, że ta informacja o uczestnikach pozwu zbiorowego dotyczy USA, więc ilość wkurzonych posiadaczy jest zdecydowanie większa.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

zepsuty Iphone 6 gwarancja

Oddałam dzisiaj telefon do salonu orange na podstawie rękojmi. Zobaczymy, co powiedzą za dwa tygodnie, ale jestem zawiedziona poziomem obsługi (nie potrafiła odpowiedzieć na większość moich pytań). Zepsute iphony są wysyłane do serwisu  naprawy Regenersis, wcześniej po dostaniu telefonu z tego właśnie serwisu, mój telefon podziałał 4 miesiące.. boję się że znowu będzie to samo. Ten serwis to jakiś żart a orange nie traktuje poważnie swoich klientów skoro tam wysyła telefony warte ponad 2 tysiące.

Anonim

Nie dotyczy

zepsuty Iphone 6 gwarancja

@pamq a gdzie je ma wysyłać?? do USA?? Jest to serwis który ma podpisaną umowę z Orange i być może z Apple i tam są naprawiane. Nie ma co już mówić że będzie źle. Ogólnie są ogólnoświatowe problemy z iPhonami 6 - padają im właśnie wyświetlacze.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

zepsuty Iphone 6 gwarancja

To zawsze trzeba określić sposób naprawy: wymiana na nowy.
Ważne, że musi być odpowiedzialność sprzedawcy (a nie gwarancja).
Zwykle nie wyrobią się w 14 dni, więc jak najbardziej masz prawo żądać spełnienie roszczenia.

Co ważne - formularz zgłoszenia trzeba wypełniać samodzielnie w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach by mieć kopię dla siebie.

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,155,390,89,1,abc-konsumenta--co-warto-wiedziec-o-zakupach-...

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 1
  • 0

zepsuty Iphone 6 gwarancja

Zażądałam wymiany w salonie na nowy telefon, kopię to potwierdzającą również posiadam. Czyli jeżeli nie otrzymam w ciągu 14 dni decyzji oznacza, to że mają obowiązek wymienić mi telefon na nowy? Kiedy poprosiłam o zaznaczenie rubryki wymiana na nowy telefon a nie naprawa, pan z obsługi nakreślił mi że na pewno jeżeli będzie się dało naprawić telefon, to go naprawią a nie wymienią, rozumiem ze w przypadku przekroczenia tych 14 dni, to już nie obowiązuje?