- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
W 2016 przeszedłem do Orange i wziąłem Abonament z telefonem sony xperia m5. oddałem go już raz do naprawy ogoło kwietnia a teraz na wakacjach gdu dałem jakiemuś przechodniowi telefon by zrobił zdjęcie zbił mi ekran, który również się rozlał. Gdy poszedłem do serwisu okazało się że nie mam karty gwarancyjnej ani dowodu zakupu. jedyne co posiadam to dowód odbioru z naprawy i kilka kartek z opakowania które nie są potrzebne... Czy jest jakaś szansa na naprawę. Oczywiście mam wykypiony pakiet ochrony ekranu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na gwarancji lub rękojmi raczej to nie będzie naprawione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na gwarancji lub rękojmi raczej to nie będzie naprawione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oddawanie telefonu do naprawy ale jest problem
czyli naprawa płatna ,tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oddawanie telefonu do naprawy ale jest problem
@KimonKoi uszkodzenie mechaniczne raczej nie zostanie naprawione w ramach gwarancji Najlepiej przedzwoń pod nr 501030030 (pn. - pt. 8:00- 18:00) tak jak napisał @Piotrekk85 być może naprawa nastąpi w ramach ubezpieczenia.
Jeżeli nie posiadasz dowodu zakupu i karty gwarancyjnej to po kontakcie z BOK możesz otrzymać duplikat.