- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iphone 6s
Hej,
Od ponad tygodnia mam problem z internetem z sieci komórkowej 3G/LTE, chodź w aplikacji mój orange mam ponad 20 GB jeszcze ponad 2 miesiące, a na koncie ponad 30 zł, nic się nie przedawniło . Problem zaczął się jakoś po aktualizacji iOS do 13.3. Po włączeni transferu sieci komórkowej wyświetla się ikonka 3G / LTE, ale internetu nie ma. Byłem salonie Orange, posprawdzali ustawienia w telefonie, zresetowali ustawienia w swoim systemie, w końcu wymienili kartę sim i dalej nic, przyszedł jedynie SMS że kontrola rodzicielska została wyłączona i powinno być OK. Ja w telefonie resetowałem ustawienia sieciowe, ręcznie zmieniałem ustawieni sieciowe, a nawet ponownie wgrywałem iOS na iphona (poprzez iTunes), dalej internetu nie ma. Czasami wyświetla się chmurka "nie masz subskrypcji usługi transmisji danych"
Sprawa jest o tyle dziwna że moja karta sim (Orange) na innym telefonie (nokia 3.1) sieć 3G/LTE działa normalnie, a inna karta sim (T-mobile) z kolei na moim telefonie sieć 3G/LTE również działa. Po włożeni mojej karty sim (Orange) powrotem do iphona 6s problem ponownie powraca. Jeśli chodzi o telefon i SMS wszystko działa poprawnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iphone 6s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iphone 6s
@Anonim Wiem, próbowałem już ale dalej nic, na czacie w orange też nie pomogli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »