- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej,
Mam problem z Internetem. Ok. dwóch/trzech tygodni temu dostałam SMS-a z Orange, o wykorzystaniu 80% pakietu. Po wykorzystaniu pakietu prędkość Internetu zwalniała, ale nadal można było z niego korzystać bez większych przeszkód, po czym wszystko wracało do normy. Tym razem nie było zwolnienia prędkości. Po włączeniu "danych komórkowych" (ikona LTE) pojawiała się tak jak zwykle u góry ekranu, na wyświetlaczu pojawił się komunikat o braku możliwości połączenia z transferem/danymi komórkowymi.
W salonie poinformowano, że mam czekać za nowym okresem rozliczeniowym. Wszystkie faktury są opłacone, a nowy okres rozliczeniowy już się rozpoczął. Zresetowałam ustawienia sieciowe, dokupiłam pakiet 3GB, ale wciąż nie działa. W aplikacji Orange mam informację, że pozostało 11GB z 11GB.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tablety/R%C4%99czna-konfiguracja-internetu-w-telefo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 6s - brak internetu (dane komórkowe)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 6s - brak internetu (dane komórkowe)
Wciąż nic, pomimo włączonego LTE pojawił się komunikat "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej. Aby pobierać dane, włącz transmisję danych komórkowych lub użyj sieci Wi-Fi."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 6s - brak internetu (dane komórkowe)
pisz na czacie Orange do konsultanta może jakiś błąd jest systemie Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 6s - brak internetu (dane komórkowe)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telefony-i-tablety/R%C4%99czna-konfiguracja-internetu-w-telefo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś