Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od styczeń
styczeń
mmkr
Poziom 12, Recenzent
Poziom 12, Recenzent
Punkty: 2254
4
9
0
0
offline
ostatnia aktywność: 07-01-2020 00:03

Osiągnięcia

1 like

Pierwsze lądowanie

1 odpowiedź

1 temat

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

W salonie nie potrafili za wiele wyjaśnić, spróbuję z konsultantem 🙂

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

Hej, to znowu ja Chodzi o notorycznie powtarzający się problem z Livebox'em. Podczas włączenia telewizora, który jest podłączony do routera i dekodera pojawia się komunikat o braku połączenia z siecią Wi-Fi na zmianę z pojawiającym się logo Orange ("Witamy [...]

iPhone 6s - brak internetu (dane komórkowe)

Wciąż nic, pomimo włączonego LTE pojawił się komunikat "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej. Aby pobierać dane, włącz transmisję danych komórkowych lub użyj sieci Wi-Fi."

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

W salonie nie potrafili za wiele wyjaśnić, spróbuję z konsultantem 🙂

LIVEBOX - brak połączenia (dekoder, router)

Hej, to znowu ja Chodzi o notorycznie powtarzający się problem z Livebox'em. Podczas włączenia telewizora, który jest podłączony do routera i dekodera pojawia się komunikat o braku połączenia z siecią Wi-Fi na zmianę z pojawiającym się logo Orange ("Witamy [...]

iPhone 6s - brak internetu (dane komórkowe)

Wciąż nic, pomimo włączonego LTE pojawił się komunikat "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej. Aby pobierać dane, włącz transmisję danych komórkowych lub użyj sieci Wi-Fi."