- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
Bazę wiedzy zasilił Artur
Jeśli w Twoim smartfonie nie działa internet, a korzystasz z sieci komórkowej (nie łączysz się przez Wi-Fi) przyczyną mogą być nieprawidłowe ustawienia sieciowe. Na początek przywróć ustawienia domyślne, a jeśli to nie pomoże spróbuj ręcznej konfiguracji internetu.
Przywrócenie ustawień domyślnych
1. Wejdź w Ustawienia i wybierz Ogólne
2. Przewiń na sam dół i wybierz Wyzeruj
3. Wybierz Ustawienia sieciowe
4. Podaj kod odblokowania telefonu
5. Wybierz Ustawienia sieciowe, aby przywrócić je do domyślnych.
Przywrócenie ustawień domyślnych spowoduje wyłączenie i włączenie telefonu oraz skasowanie ręcznie wprowadzonych ustawień sieci, w tym haseł do sieci Wi-Fi. Wszystkie inne ustawienia (poza sieciowymi) pozostaną niezmienione.
Jeśli mimo przywrócenia domyślnych ustawień, dalej nie możesz korzystać z internetu, spróbuj sposobu drugiego.
Ręczna konfiguracja internetu
1. Wejdź w Ustawienia i wybierz Sieć komórkowa
2. Upewnij się, że opcja Dane sieci kom. jest włączona.
3. Teraz wybierz Opcje danych kom.
4. W Głosowe i danych wybieramy 4G lub jeśli nie mamy tej opcji dostępnej - 3G.
5. Wróć jeden ekran wstecz i wybierz Sieć komórkowa danych
6. Wypełnij pola (pola użytkownik i hasło zostaw puste lub wpisz w nich ppp, jeżeli bez tego Cię nie przepuści):
APN: Internetipv6
Użytkownik:
Hasło:
HOTSPOT OSOBISTY
APN: Internet
Użytkownik:
Hasło:
Wyłączenie trybu samolotowego
Jeśli internet dalej nie działa, to upewnij się, że nie masz włączonego Trybu samolotowego, który blokuje m.in. połączenia z internetem. Sprawdzisz to, wysuwając dolne menu.
Jeśli zapoznaliście się z informacjami powyżej i macie pytania dotyczące ręcznej konfiguracji internetu w telefonie z iOS - to załóżcie nowy temat w kategorii Urządzenia - Telefony i tablety.