Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

gwarancja odmowa


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 5
  • 0

gwarancja odmowa

Zakupiony przeze mnie w dniu 24-02-2017 towar jest wadliwy.

Stwierdzona wada polega na tym że: od początku użytkowania bateria bardzo szybko się wyładowywała mimo małego użytkowania (nie grając w żadne gry ,nie używając do mediów  społecznościowych.)Telefon został oddany do serwisu 11-01-2018 gdy w nocy nagle rozładowywał się całkowicie że nawet budzik nie działał .Zostały wymienione części ale po jakimś czasie było jeszcze gorzej .Telefon nie tylko nie trzymał baterii ale i zaczął się nagrzewać i to dosyć mocno nawet przy krótkich rozmowach i przy ładowaniu baterii do tego zawieszał się całkowicie i tylko przez restart można go było uruchomić. Oddałam do naprawy znowu 17-01-2019 i niestety napisano mi że serwis odmawia naprawy że uszkodzenie mechaniczne płyty głównej na skutek naprężeń .A był użytkowany normalnie zabezpieczony etiu i szkłem hartowanym nigdy nie spadł ani nic innego.zresztą nie ma ani rysek ani śladów użytkowania jest bardzo zadbany  a przez ten cały okres więcej leżał nie używany gdyż od początku coś jest z nim nie tak.Co mam zrobić gdyż dzwoniąc do huwawey powiedzieli mi że od opinii serwisu nie ma odwołania czuję się oszukana od samego początku

17 ODPOW. 17

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

gwarancja odmowa

Poszukaj kogoś z Huawei Polska w social media.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2126
  • 6047
  • 199

gwarancja odmowa

serwis.jpgTu jest lista salonów serwisowych Huawei jeśli masz blisko to możesz spróbować . Poza tym mają promocję:

Dni serwisowe w Huaweiu. W każdy ostatni piątek i sobotę miesiąca naprawisz telefon za darmo.

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/dni-serwisowe-w-huaweiu-w-kazdy-ostatni-p...

Oczywiście usługa jest za darmo. Nie części.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 5
  • 0

gwarancja odmowa

niestety wszędzie daleko ale dzwoniłam do nich to mnie zbyli


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

gwarancja odmowa

Napisz reklamację na mobile.pl@huawei.com

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 5
  • 0

gwarancja odmowa

ja po prostu nie mogę zrozumieć jak mogłam uszkodzić płytę główną gdzie telefon był naprawdę dobrze zabezpieczony ,nie noszony gdzieś w kieszeni czy tym podobne .Tylko po tej pierwszej naprawie serwisowej zaczął się grzać przy rozmowach i to krótkich parę minut.To mnie najbardziej fkurza bo dbam o telefon on nie ma nawet ryski


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

gwarancja odmowa

A używane etui i szkło było z atestem na wytrzymałość?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 5
  • 0

gwarancja odmowa

Emotikon: Szczęśliwyno bez przesady nie sprawdzałam   ale naprawdę nie jestem nastolatką noszę telefon w torebce w osobnej kieszonce i nie było takich sytuacji żeby mi kiedykolwek nawet spadł.Najbardziej mi chodzi o to jak to się mogło uszkodzić


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2126
  • 6047
  • 199

gwarancja odmowa

Działanie osób trzecich ?
Np. Dziecko przez przypadek usiadło na nim i nic nie powiedziało itp.
Anonim

Nie dotyczy

gwarancja odmowa

@ewaszka1 czasem to wina konstrukcji czy montażu płyty głównej, serwis z zasady zwala winę na użytkownika, walczyć o darmową naprawę, konsument ma swoje prawa, więc nie daj się 😉