- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Zakupiłem na allegro iPhone 8 z blokadą simlock. Z pomocą znajomego, który jest klientem Orange, zakupiłem usunięcie tej blokady na infolinii Orange. W odpowiedzi otrzymałem maila o takiej treści:
w odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że telefon marki iPhone o numerze IMEI: ... został zgłoszony do systemu producenta. Instrukcja: po włożeniu aktywnej karty SIM Orange lub innej sieci i po uzyskaniu dostępu do Internetu przez Wi-Fi SIM-lock zostanie zdjęty automatycznie.
Po włożeniu karty innego operatora i podłączeniu telefonu do komputera w celu dokończenia procesu zdejmowania blokady w iTunes pojawia się komunikat:
Próbowałem również wyłączyć i włączyć telefon, przywróciłem go do wersji fabrycznej i rozpocząłem konfigurację od początku, ale nie przyniosło to skutku.
Osoba na infolinii Orange uznała, że należy włożyć do telefonu kartę Orange, z którego zamawiana była usługa zdjęcia simlocka. Problem w tym, że znajomy ma kartę micro sim (do iPhone'a wchodzi nanosim) docinaną na wymiar, więc nie mam możliwości włożenia tej karty do telefonu.
I tu zwracam się z kilkoma pytaniami: Czy osoba na infolinii miała rację i zdjęcie simlocka wymaga tej samej karty Orange, z której była zamawiana usługa, czy może wystarczy dowolna karta sim Orange?
Czy są jakieś inne metody dokończenia procesu zdejmowania simlocka, może jakiś etap pominąłem, może coś zrobiłem źle?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zadzwoniłem na infolinię Orange. Pani po weryfikacji właściciela numeru sprawdziła postęp zdejmowania blokady sim lock i stwierdziła, że faktycznie coś jest nie tak i należy to zgłosić do techników. Miałem otrzymać telefon od kogoś z działu technicznego w celu rozwiązania tego problemu, ale widocznie kontakt ze mną nie był konieczny. Następnego dnia po włożeniu karty innego operatora telefon działał poprawnie.
Dziękuję Piotrekk85 za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie blokady SIM-lock iPhone
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie blokady SIM-lock iPhone
Prośbę o zdjęcie simlocka złożyłem wczoraj koło 17:00, a maila z odpowiedzią otrzymałem o 20:37.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zdjęcie blokady SIM-lock iPhone
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zadzwoniłem na infolinię Orange. Pani po weryfikacji właściciela numeru sprawdziła postęp zdejmowania blokady sim lock i stwierdziła, że faktycznie coś jest nie tak i należy to zgłosić do techników. Miałem otrzymać telefon od kogoś z działu technicznego w celu rozwiązania tego problemu, ale widocznie kontakt ze mną nie był konieczny. Następnego dnia po włożeniu karty innego operatora telefon działał poprawnie.
Dziękuję Piotrekk85 za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś