Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana telefonu na gwarancji

Anonim

Nie dotyczy

Wymiana telefonu na gwarancji

@Misiek62 Czy ty widziałeś kiedyś dokument od Samsunga na wymianę sprzętu bez naprawy do sprzedawcy ?

 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5485
  • 18253
  • 186

Wymiana telefonu na gwarancji

@Anonim, nie widziałem i obym nie musiał oglądać takiego dokumentu. Zauważ tylko wcześniejszy wpis @Anonim -a " więc to Samsung jest zobowiązany do wymiany sprzętu" ... skoro mamy wypowiedź osoby z "etykietą" Orange... obawiam się że inne osoby, te w salonach, też mogą nie wykazywać chęci do wymiany telefonu na podstawie takiego dokumentu. Dlatego podpowiadam rozwiązanie skorzystania z niezależnego uprawnienia - rękojmi - w ramach którego przysługuje żądanie wymiany ... W tej konkretnej sytuacji, jeżeli klient ma w ręku dokument świadczący o istotnej wadzie ... wystawiony przez serwis - łatwiej dowodzić że naprawić się nie da - więc klient może skorzystać z  uprawnienia i domagać się wymiany.

Anonim

Nie dotyczy

Wymiana telefonu na gwarancji

@Misiek62 Niech ci bedzie ze on ma racje  @Anonim

 

Pozdrawiam

Serwisant Samsunga


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5485
  • 18253
  • 186

Wymiana telefonu na gwarancji


vdsl2 napisał(-a):

@Misiek62 Niech ci bedzie ze on ma racje  @Dinool

 

Pozdrawiam

Serwisant Samsunga


@Anonim

 

wiesz, wskazując wypowiedź Dinoola, niekoniecznie muszę się z nią zgadzać... ale biorę pod uwagę że taka postawa może wśród pracowników salonów być szerzej upowszechniona... Rozumiesz, to nie sprzedaż, nie nowy klient... pewnie premia albo inny składnik wynagrodzenia... mniejszy.

Dlatego, jak wcześniej napisałem, podsuwam inne rozwiązanie.

 

Pozdrawiam 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Wymiana telefonu na gwarancji


Misiek62 napisał(-a):

vdsl2 napisał(-a):

@Misiek62 Niech ci bedzie ze on ma racje  @Dinool

 

Pozdrawiam

Serwisant Samsunga


@vdsl2

 

wiesz, wskazując wypowiedź Dinoola, niekoniecznie muszę się z nią zgadzać... ale biorę pod uwagę że taka postawa może wśród pracowników salonów być szerzej upowszechniona... Rozumiesz, to nie sprzedaż, nie nowy klient... pewnie premia albo inny składnik wynagrodzenia... mniejszy.

Dlatego, jak wcześniej napisałem, podsuwam inne rozwiązanie.

 

Pozdrawiam 🙂


@Misiek62Niech idzie do UOKiK z papierem wymian i dowodem zakupu i jeszcze poda numer konta, żeby Samsung mu wystawił korektę do faktury gdzie Orange zapłacił za telefon.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38378
  • 1384

Wymiana telefonu na gwarancji

@Misiek62: są różne kategorie salonów. Jedne są salonami sprzedaży, inne sprzedażowo-obsługowe. Są salony partner (firma trzecia np Tell), Orange Retail i bezpośrednio Orange Polska. W imieniu Orange działają także przedstawiciele handlowi/inne firmy.

Zawsze warto ustalić kto jest faktycznym sprzedawcą (dane na paragonie/fakturze vat/dokumencie zakupu). Podejrzewam, że w wielu wypadkach nie jest to Orange.

Niestety wiele osób błądzi więc tyle to trwa.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5485
  • 18253
  • 186

Wymiana telefonu na gwarancji


Piotrekk85 napisał(-a):
@Misiek62: są różne kategorie salonów. Jedne są salonami sprzedaży, inne sprzedażowo-obsługowe. Są salony partner (firma trzecia np Tell), Orange Retail i bezpośrednio Orange Polska. W imieniu Orange działają także przedstawiciele handlowi/inne firmy.

Zawsze warto ustalić kto jest faktycznym sprzedawcą (dane na paragonie/fakturze vat/dokumencie zakupu). Podejrzewam, że w wielu wypadkach nie jest to Orange.

Niestety wiele osób błądzi więc tyle to trwa.

Masz rację @Piotrekk85, że są różne "salony" dlatego ja podpowiadam że @piotr6 powinien zgłosić się do sprzedawcy - nie pisałem że do Orange... Tym nie mniej procedura jest ta sama... pismo reklamacyjne do sprzedawcy, ze wskazaniem iż jest to reklamacja w trybie rękojmi oraz żądaniem. W tym konkretnym przypadku klient, z dokumentem serwisowym, ma mocny argument przemawiający za wymianą. Więc może od razu żądać wymiany i tylko wymiany - jeżeli chce mieć telefon. Ostatnia z możliwości, odstąpienie od umowy prawdopodobnie też nie interesuje klienta... bo zapewne umowa nie dotyczyła tylko zakupu telefonu, ale świadczenia usług telekomunikacyjnych i sprzedaży telefonu.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 5
  • 0

Wymiana telefonu na gwarancji

Sprawa rozwiązana już dawno - aż zapomniałem się pochwalić!

Otórz w salonie Orange nic nie ugrałem - Pani stwierdziła, że albo wezmę Galaxy A5 2016 albo może mi zwrócić pieniądze (199zł które zapłaciłem za telefon... sic! ). Całą rozmowę zakończyła słowami "Jeszcze nie zdarzyło mi się, żebym się nie dogadała z klientem".

Podziękowałem Pani i poprosiłem ją o czas na zastanowienie. Mój upór nie dał za wygraną i po napisaniu pisma ze skargą na salon orange oraz wyjaśniem całego zamieszania do samsunga dostałem odpowiedź, że mam wysłać telefon do nich na swój koszt.

Zaryzykowałem i po miesiącu oczekiwania żona ma nowy Galaxy S6 Gold. 🙂

W skrócie mówiąc jeżeli Orange nie będzie wam chciał wymienić na taki sam model piszcie śmiało do Samsunga - troszkę nerwów ale dla chcącego nic trudnego.

Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi.

Temat do zamknięcia.

Anonim

Nie dotyczy

Wymiana telefonu na gwarancji

Dziękujemy za info, czyli namiar do rzecznika Samsunga się przydał ?? 🙂 Pozdrawiamy 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Wymiana telefonu na gwarancji


pablo_ck napisał(-a):

Dziękujemy za info, czyli namiar do rzecznika Samsunga się przydał ?? 🙂 Pozdrawiamy 🙂


Wielkie podziękowanie dla działu reklamacji SamsungaEmotikon: Bardzo szczęśliwy gdzie Musiał załatwić sprawę za Orange bardzo prosta i Wielki minus dla OrangeEmotikon: Wściekły