- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Jak na razie to żadna odpowiedz mi nie pomogła 😞 żadna z usług nadal nie działa..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Pokrewny temat do twojego. Co do wifi calling być może usługa nie aktywna na koncie, kontakt z Orange, bo z tego co wiem powinna ci działać, oczywiście jak wcześniej pisałem, jak wi-fi działa prawidłowo, proponuję sprawdzić to połączenie wi-fi, czy jest poprzez nie dostęp do netu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Oczywiście że jest dostęp. Aktualnie z niego korzystam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
@arekszczudlo24napisał(-a)Jak na razie to żadna odpowiedz mi nie pomogła 😞 żadna z usług nadal nie działa..
@arekszczudlo24, obecnie wtryniła się mi aktualizacja Androida, ale zdążyłem już przejść 1 i 2 punkt. Aktualna aktualizacja i włączone Volte.
@arekszczudlo24, staram się wypunktować co potrzeba:
-podstawowym warunkiem jest również aktywna usługa LTE na karcie SIM oraz aktywne usługi VoLTE i VoWifi na karcie SIM;
-potwierdzeniem włączenia usługi jest pojawienie się ikony VoLTE znajdującej się przy wskaźniku zasięgu w górnym pasku pulpitu lub blokadzie ekranu;
-włącz Wi-Fi i podłącz się do aktywnego HotSpota ;
-wyraź zgodę na lokalizację;
-potwierdzeniem włączenia usługi jest zmiana ikony VoLTE na VoWifi znajdującej się przy wskaźniku zasięgu w górnym pasku pulpitu;
-nastąpi zmiana sieci na Orange;
NFC też włącz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Już mnie coś trafia 😕 zrobiłem jeszcze raz czysta instalacje flashtoolem. Soft brandowany, najnowszy Orange. Wszystko co mi napisaliście zostalo zrobione i dalej nic nie działa:/ to jakaś masakra. Jest jakiś bezpośredni numer do działu technicznego Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
@arekszczudlo24, nie denerwuj się...szkoda zdrowia. Podrzucę Ci jeszcze link konfiguracji
Na spokojnie przejrzyj, co mogłeś pominąć w Sony. 510100100 to numer płatny non-stop. A jutro możesz bezpłatnie porozmawiać przez czat z zakładki Kontakt z forum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Według instrukcji wszystko ok. Standardowo nie idzie się do nich dodzwonić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
@arekszczudlo24, jak ze wstukiwania nie idzie, to może spróbuj przez aplikację MO. Masz zainstalowaną?
Albo poczekaj do jutra na czat z konsultantem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Próbowałem właśnie z MO. Przełożyłem z ciekawości karty na play. Również nie działa VoLte ani VoWifi. To że tutaj może być problem z tym że mam soft brandowany orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoWifi VoLte Xperia XZ
Karty są czułe i może tutaj jest jakiś problem? Włącz i wyłącz telefon, albo wyczyść cache i wykonaj zwykły reset z ustawień telefonu. Kombinuję, jak koń pod górę. Fabryka nie dała Ci nic, ale ja bym dociekliwie jeszcze raz przyjrzał się uprawnieniom po wykonaniu tych czynności.