- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na początku zeszłego roku zawarłem umowę na abonament z telefonem przez internet.
Po kilku dniach przyszedl telefon za który zapłaciłem kurierowi wraz z karta sim w środku i umową o świadczenie usług.
Po 1,5 roku uzytkowania telefonu pojawił się problem z jego ładowaniem, mianowicie nie zawsze styka podczas ładowania. Próbowałem podłączac wiele ladowarek wiec domyślam się ze problem leży w telefonie.
Jak wyczytalem na stronie, oddać telefon do naprawy należy w miejscu w którym zawierana była umowa bądź bezpośrednio u producenta.
I tu pojawia się problem.
Umowa była zawarta przez internet więc oddanie telefonu w miejscu gdzie zawarta była umowa odpada.
Dodatkowo na umowie, którą otrzymałem w przesyłce nie jest nic wspomniane o telefonie, a jedynie o usługach, nie było również w paczce żadnego paragonu za telefon.
Do tego karta gwarancyjna nie jest wypełniona więc jak się domyślam fabryczny serwis również nie przyjmie mojego telefonu na gwarancję.
Co powinienem zrobić w tej sytuacji? Do kogo lub gdzie zwrócić się w kwesti naprawy mojego telefonu w ramach przysługującej mi gwarancji?
Proszę o informacje.
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli zamawiałeś przez internet w sklepie internetowym Orange, możesz skorzystać z gwarancji i rękojmi w salonie firmowym Orange (dostępne w dużych miastach).
Większość producentów smartfonów umożliwia bezpłatne zamówienie kuriera co odbiera telefon ze wskazanego adresu do serwisu.
Jaki to model i producent?
edit: jeśli nie masz paragonu ani faktury vat, na bok http://orange.pl/kontakt możesz zamówić przesłanie duplikatu (o ile jest wymagany dla Twojego modelu)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli zamawiałeś przez internet w sklepie internetowym Orange, możesz skorzystać z gwarancji i rękojmi w salonie firmowym Orange (dostępne w dużych miastach).
Większość producentów smartfonów umożliwia bezpłatne zamówienie kuriera co odbiera telefon ze wskazanego adresu do serwisu.
Jaki to model i producent?
edit: jeśli nie masz paragonu ani faktury vat, na bok http://orange.pl/kontakt możesz zamówić przesłanie duplikatu (o ile jest wymagany dla Twojego modelu)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa zawarta przez internet a oddanie telefonu na gwarancję
Czyli w firmowym salonie Orange powinni przyjąć taki telefon w celu odesłania go do naprawy mimo tego, że zakupiony był przez internet?
I czy powinienem wystąpić o taki duplikat przed wizytą w salonie, czy będą na miejscu posiadać w bazie danych informacje na temat mojego telefonu i nie będą wymagać dodatkowych potwierdzeń?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa zawarta przez internet a oddanie telefonu na gwarancję
Tak, możesz tam oddać, tylko musisz zobaczyć na mapie salonów (link u góry) które są firmowe.
Edit: dlatego modelu jest też serwis door2door, więc inną opcją jest kontakt z supportem LG lub serwisem (ale tu też musisz pozbierać "papiery").
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa zawarta przez internet a oddanie telefonu na gwarancję
@Aygor67Czy odpowiedzi, które otrzymałaś są zadowalające? Jeśli tak oznacz proszę najbardziej przydatną, jako rozwiązanie, to pomoże innym z podobnymi wątpliwościami szybko uzyskać poradę.