- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
W poniedziałek podpisałam umowę na internet lecz pani mnie wkręciła w telefon twierdząc ,że jest w usłudze i musi być chodź okazuje się ,że tak nie jest jak się chce to bierze .
Czy można jakoś odstąpić od umowy odnośnie tego telefonu ?
Było to w salonie nie przez telefon itp
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Musisz walczyć. Może też złożyć skargę na pracownika Orange z salonu na czacie jeśli pamiętasz podając imie i nazwisko pracownika o zle informacje i źle poinformowanie ciebie na temat telefonu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa i telefon
@natuska12 Jeśli w salonie, to niewiele zrobisz. Słowo przeciw słowu, że informacja o "telefonie w zestawie" była niewłaściwa. Ja bym napisał pismo reklamacyjne listem poleconym na adres korespondencji
Orange Polska S.A.
ul. Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice
Dokładnie opisz całe zajście, wymień w którym salonie miało to miejsce. Im więcej podasz szczegółów, tym lepiej. Jeśli telefon jest nieużywany, to możesz spróbować podejść do salonu i złożyć reklamację i "dogadać się". Gdy to nie odniesie skutku, pisz reklamację jak napisałem wyżej. To jedyna droga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa i telefon
@natuska12 jeśli umowa była zawarta w salonie, to nie możesz odstąpić od umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa i telefon
Hej @natuska12 może złozyć pismo reklamacyjne do Orange tak jak pisze @agat13, że zostałeś wprowadzony w błąd co do umowy . Konsument, który został wprowadzony w błąd podczas zawierania umowy może uchylić się od skutków prawnych umowy zawartej pod wpływem błędu. Powinien w tym celu wystosować do przedsiębiorcy pismo, w którym opisze sposób w jaki został wprowadzony w błąd i wykazać, że to przez wprowadzenie w błąd doszło do zawarcia umowy.
Umowę możesz rozwiązać:
na infolinii - dzwoniąc pod numer:
- *100 lub 510100100 - Klient indywidualny
- * 600 lub 510 600 600 - Klient biznesowy
Jeśli korzystasz ze sprzętu dzierżawionego od Orange – zwróć go w ciągu 14 dni od wyłączenia usługi.
🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa i telefon
Dziękuję za szybą odpowiedź
Eh myślę ,że w salonie przypchanka słowna może być i pani wyprze się a reklamacja może nic nie wskurac ,ale dziękuję za pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Musisz walczyć. Może też złożyć skargę na pracownika Orange z salonu na czacie jeśli pamiętasz podając imie i nazwisko pracownika o zle informacje i źle poinformowanie ciebie na temat telefonu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa i telefon
@Pablo5 Sama reklamacja na czacie nic nie da, bo skoro umowa z salonu, to z założenia nierozwiązywalna (zgodnie z prawem- podpis oznacza akceptację warunków tego, co napisane).
Jedynie tryb reklamacyjny może odnieść skutek i to na zasadzie uznania racji klienta i pójścia na ugodę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa i telefon
Tak na czasie odrzucili bo nie była zawiera online tylko w salonie
Ten tyb reklamacyjny to może być długi proces ?
Bo nie mam nagranej rozmowy w salonie też nie mają .. więc dowodu nie ma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa i telefon
@natuska12 Orange ma tryb odpowiedzi na reklamacje pisemną do miesiąca czasu. Myślę, że jak trafisz na ogarniętą osobę, która będzie rozpatrywać sprawę, to będzie odpowiedź pozytywna 🙂 Dla Ciebie oczywiście
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa i telefon
No właśnie jak trafię ..
Więc to jest losowe . Dziękuję za odpowiedź 😄 dużo się dowiedziałam 😄
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »