Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

Warto zwrócić też na cenę. Model wifi jest tańszy od wersji z LTE. Jak ktoś ma dużo czasu, to w ramach rękojmi można domagać się wymiany urządzenia bez dopłaty. Ale to pewnie długa droga i bez sądu będzie trudne.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

Co do ceny to faktura jest na 1299, wydaje mi się że cena nie wskazywała na brak modułu. Te na wifi latają w sklepach po 9 stów 🙂 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2304
  • 8725
  • 33

Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia

jeszcze raz się potwierdza to co już pisałem nie raz. Omijać sklepik Orange łukiem szerokim. Brać usługę, jak pasuje, wszak to operator, ale sprzęt i wszystko inne gdzie indziej.