- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
19-06-2023
23:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-06-2023
23:03
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
Warto zwrócić też na cenę. Model wifi jest tańszy od wersji z LTE. Jak ktoś ma dużo czasu, to w ramach rękojmi można domagać się wymiany urządzenia bez dopłaty. Ale to pewnie długa droga i bez sądu będzie trudne.
20-06-2023
07:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-06-2023
07:29
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
Co do ceny to faktura jest na 1299, wydaje mi się że cena nie wskazywała na brak modułu. Te na wifi latają w sklepach po 9 stów 🙂
20-06-2023
08:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-06-2023
08:20
Sprzedawca wprowadził w błąd przy zakupie urządzenia
jeszcze raz się potwierdza to co już pisałem nie raz. Omijać sklepik Orange łukiem szerokim. Brać usługę, jak pasuje, wszak to operator, ale sprzęt i wszystko inne gdzie indziej.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »