- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam użytkowników,
Mam problem jak w temacie - na nowo zakupionym telefonie nie działa mi internet mobilny ani mmsy.
Próbowałam zastosować ustawienia przedstawione na stronie orange, jak i te w poniższych tematach
https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Dane-kom%C3%B3rkowe-nie-dzia%C5%82aj%C4%85/td-p/24561
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Nie-dzia%C5%82a-Internet-w-telefonie/td-p/5125/page/2
https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Problem-z-transmisj%C4%85-danych/td-p/164421
i żadne z nich nie działa. Byłam w salonie, wymienili znowu kartę na nową (ta miała dosłownie 5 dni) i powiedzieli, że wszystko po ich stronie działa. Infolinia twierdzi to samo.
Przy próbie przełożenia karty do innego telefonu internet dalej nie działa, ale przy włożeniu do tegoż telefonu innej karty - wszystko jest ok.
Poratuje ktoś jakimiś sugestiami co robić? Do salonu daleko, zresztą - nie potrafią pomóc. Jakie opcje mi zostały?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skontaktuj się na czacie z Orange i upewnij się czy nie masz blokady na internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skontaktuj się na czacie z Orange i upewnij się czy nie masz blokady na internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Redmi Note 12S problem z internetem mobilnym
Ewidentnie na numerze jest wyłączony/zablokowany internet. Dzwoń na *100 i domagaj się sprawdzenia usługi przez konsultanta. Koniecznie poinformuj, że internet na Twojej karcie SIM w innym telefonie też nie działa, a internet na innej karcie SIM w Twoim telefonie działa bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Redmi Note 12S problem z internetem mobilnym
Rzeczywiście, Max z czatu rozwiązał problem w 30 sekund, mimo, że pytałam w biurze i konsultanta przez telefon czy jest jakaś blokada na internet.
Dziękuję bardzo za pomoc