- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kupiłam telefon Samsung Galaxy S6. Wszystko pięknie działa, WiFi również. Nie mogę jednak w żaden sposób uruchomić danych komórkowych. Próbowałam wszystkiego co pisze na stronie Orange i ciągle nic... Może ktoś coś? Wyjaśni mi ktoś po kolei co i jak robić?
______________
* Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Sieć i dostępność usług - Moderator Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wejdź proszę w poniższe menu:
- Ustawienia > Licznik danych. Czy Sieć komórkowa jest zaznaczona? Jeśli nie, zaznacz.
- Ustawienia > Sieci telefonii komórkowej > Nazwy punktów dostępu > u góry przycisk WIĘCEJ > Przywróć domyślne. Powinno pojawić się "Orange Internet" i Orange MMS. Upewnij się, że przy Orange Internet jest postawiona kropka, a jeśli nie, postaw ją.
Może być konieczne ponowne włączenie telefonu, aby zmiany zadziałały.
Jeżeli internet, nadal nie będzie działać, wejdź w:
Ustawienia > Sieci telefonii komórkowej > Nazwy punktów dostępu > Orange Internet.
Następujące pola powinny mieć poniższe wartości - jeśli mają inne, zmień na takie, jak tu podane:
- APN: internet
- Nazwa użytkownika: internet
- Protokół APN: IPv4
Szczegółowe informacje dla innych telefonów tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-i-sms-w-telefon-1#
Jesli pomimo to, transfer danych nadal nie działa, możliwe, że:
- nie masz włączonego pakietu, ani środków na koncie (w wypadku oferty na kartę)
- masz założoną blokade na internet - w tym wypadku, skontaktuj się z biurem obsługi, aby ją zdjąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane komórkowe nie działają
Kasiuniaaa23 napisał(-a):Kupiłam telefon Samsung Galaxy S6. Wszystko pięknie działa, WiFi również. Nie mogę jednak w żaden sposób uruchomić danych komórkowych. Próbowałam wszystkiego co pisze na stronie Orange i ciągle nic... Może ktoś coś? Wyjaśni mi ktoś po kolei co i jak robić?
Korzystałaś kiedykolwiek z netu na tym numerze ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane komórkowe nie działają
Może masz wyłączoną transmisję danych na tym numerze?? Jest to oferta na kartę czy na abonament??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wejdź proszę w poniższe menu:
- Ustawienia > Licznik danych. Czy Sieć komórkowa jest zaznaczona? Jeśli nie, zaznacz.
- Ustawienia > Sieci telefonii komórkowej > Nazwy punktów dostępu > u góry przycisk WIĘCEJ > Przywróć domyślne. Powinno pojawić się "Orange Internet" i Orange MMS. Upewnij się, że przy Orange Internet jest postawiona kropka, a jeśli nie, postaw ją.
Może być konieczne ponowne włączenie telefonu, aby zmiany zadziałały.
Jeżeli internet, nadal nie będzie działać, wejdź w:
Ustawienia > Sieci telefonii komórkowej > Nazwy punktów dostępu > Orange Internet.
Następujące pola powinny mieć poniższe wartości - jeśli mają inne, zmień na takie, jak tu podane:
- APN: internet
- Nazwa użytkownika: internet
- Protokół APN: IPv4
Szczegółowe informacje dla innych telefonów tutaj: https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-i-sms-w-telefon-1#
Jesli pomimo to, transfer danych nadal nie działa, możliwe, że:
- nie masz włączonego pakietu, ani środków na koncie (w wypadku oferty na kartę)
- masz założoną blokade na internet - w tym wypadku, skontaktuj się z biurem obsługi, aby ją zdjąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane komórkowe nie działają
Cześć @Kasiuniaaa23,
Jeżeli któraś z odpowiedzi okaże się skuteczna, oznacz ją proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane komórkowe nie działają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane komórkowe nie działają
ja nie mam czegoś takiego w telefonie jak Licznik danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dane komórkowe nie działają
Cześć,
Ta informacja była podawana pod telefon autora wpisu, tj. Samsung Galaxy S6.
W różnych telefonach, niestety jest to w różnych miejscach.
Zwykle, powinieneś mieć opcję Dane komórkowe, Dane transmisyjne, Komórkowa transmisja danych lub po prostu Transfer danych w Ustawieniach sieci komórkowej. A te z kolei znajdziesz w ustawieniach, w Ustawieniach > Więcej... lub Ustawieniach > Więcej sieci.