Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rękojmia


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Rękojmia

Jak to jest?!?!?

Zgodnie z art. 560 i art. 561 KC sprzedwca ma obowiązek dostarczyć konsumentowi towar wolny od wad.

Mi Orange każe zapłacić za wymianę iPada (za którego już zapłaciłam 5.5tys.zł) 3449zł. Ja pytam za co ci mam niby zapłacić????

Dowiedziałam się od pracownika autoryzowanego serwisu do którego Orange wysłał mojego iPada że tylko oni robią takie problemy i chcą by to ich Klienci pokrywali z własnej kieszeni wymianę sprzętu. Nie jeden widząc kwotę krzykniętą za wymianę - odpuszcza. 

 

image.jpg

________________
* Wstawienie grafiki dodanej jako załącznik – moderator Kinga

9 ODPOW. 9

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13122
  • 53908
  • 632

Rękojmia

@83katie Przede wszystkim zerknij na uzasadnienie. Po drugie możesz napisać pismo reklamacyjne do Skierniewic opisujące szczegółowo całą sprawę. Krótko i rzeczowo. Załączając odpowiedzi i opinie. List polecony.

Adres: Orange Polska S.A.

Jagiellońska 34,

96-100 Skierniewice


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Rękojmia

W uzasadnieniu czytam: "nasi technicy wykonali pełne testy diagnostyczne dostępne dla urządzenia i przeprowadzili wszelkie możliwe procedury rozwiązania problemów. potwierdzono usterkę opisywaną przez użytkownika. możliwq odpłatna wymiana urządzenia". Sprzęt podlegający w chwili reklamacji rekojmii.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13122
  • 53908
  • 632

Rękojmia

@83katie Przecież wyraźnie jest napisane potwierdzenie usterki. Pisz reklamację od decyzji...


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Rękojmia

Zrobiłam to od razu po otrzymaniu kosztorysu (błąd pracownika Orange że trafił on w moje ręce, a nie powinien!!!). Tylko dlaczego trzeba pisać reklamację na reklamację???


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13122
  • 53908
  • 632

Rękojmia

@83katie  dlatego, że chcesz załatwić sprawę??

Anonim

Nie dotyczy

Rękojmia


@83katienapisał(-a)

Zrobiłam to od razu po otrzymaniu kosztorysu (błąd pracownika Orange że trafił on w moje ręce, a nie powinien!!!). Tylko dlaczego trzeba pisać reklamację na reklamację???


Piszesz odwołanie, nie reklamację reklamacji 😉


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 680
  • 1

Rękojmia

Kurcze niby porządna firma a normalnie wyłudzają pieniądze. Naganne postepowanie, ale trzeba z nimi walczyć.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 0

Rękojmia

Po 2 miesiącach udało się

Anonim

Nie dotyczy

Rękojmia

@83katie  to fajnie 😎

Jeśli jakaś odpowiedź była pomocna, to oznacza ją, jako rozwiązanie w temacie 😎