4
Postów
12
Kudo
0
Rozwiązania
1 like
1 odpowiedź
1 temat
Pierwsze lądowanie
20-04-2022 18:47
Zrobiłam to od razu po otrzymaniu kosztorysu (błąd pracownika Orange że trafił on w moje ręce, a nie powinien!!!). Tylko dlaczego trzeba pisać reklamację na reklamację???
20-04-2022 15:45
W uzasadnieniu czytam: "nasi technicy wykonali pełne testy diagnostyczne dostępne dla urządzenia i przeprowadzili wszelkie możliwe procedury rozwiązania problemów. potwierdzono usterkę opisywaną przez użytkownika. możliwq odpłatna wymiana urządzenia". Sprz [...]
20-04-2022 18:47
Zrobiłam to od razu po otrzymaniu kosztorysu (błąd pracownika Orange że trafił on w moje ręce, a nie powinien!!!). Tylko dlaczego trzeba pisać reklamację na reklamację???
20-04-2022 15:45
W uzasadnieniu czytam: "nasi technicy wykonali pełne testy diagnostyczne dostępne dla urządzenia i przeprowadzili wszelkie możliwe procedury rozwiązania problemów. potwierdzono usterkę opisywaną przez użytkownika. możliwq odpłatna wymiana urządzenia". Sprz [...]