- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rok temu kupiłam w abonamencie w Orange Sony Xperia XZ, po jakimś 1,5 miesiące zaczął się zacinać więc zareklamowałam go w salonie Orange. Telefon wrócił po około 2 tygodniach z informacją że został zaktualizowany i będzie działać normalnie. Jednak po kilku tygodniach sytuacja się powtórzyła. Od tego czasu telefon był reklamowany 6 razy.... za każdym razem odsyłany z informacją że działa pomimo tego że dołączałam pendrive z filmikami jak telefon się zacina. Przed ostatnią reklamacją pani w Orange powiedziała mi że jak i tym razem telefon zostanie odesłany pomimo wielokrotnych próśb o wymianę na nowy to Orange zrezygnuje z tego telefonu całkiem żebym nie musiała ponosić kosztów za zerwanie umowy ale dzisiaj dostałam SMS że telefon jest do odebrania. Nie wymieniony na nowy tylko ten sam niby naprawiony. Co mogę zrobić z tym telefonem??? Nie chce go już bo to bez sensu żeby co miesiąc oddawać telefon do naprawy. Czy Orange nie powinno jakoś rozwiązać tej sytuacji z serwisem Sony??
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polecam napisać reklamacje w której zawrzesz dokładnie swoje żądania np zwrot całkowitej kwoty za tel.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Polecam napisać reklamacje w której zawrzesz dokładnie swoje żądania np zwrot całkowitej kwoty za tel.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z Xperią XZ
Zamiast kolejnej naprawy tej samej wady było skorzystać z Rękojmi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś