- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami. Gdy dzwonię na taki numer a druga osoba odbiera mi wyskakuje informacja "błąd Sewera" I kończy połączenie. Co to oznacza? Mam telefon w sieci Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
Zachęcam do zdobienia zgłoszenia na BOK. Będą pytać o przykłady takich połączeń (nie starsze niż 24 godziny). Zauważyłeś może prawidłowość, że dotyczy to numerów w jednej sieci (o ile wiesz w jakiej te numery są)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
@Choco może więcej napisz o problemie, korzystasz z volte czy vowifi, jaki telefon i jaka moc sygnału LTE.
Bo tak w ciemno to korzystasz z vowifi, ale mogę się mylić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
@Anonimnapisał(-a)Bo tak w ciemno to korzystasz z vowifi, ale mogę się mylić.
O czym może świadczyć (choć nie musi) info "błąd serwera"...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
Numer z którym mam wiecznie ten problem jest z play wstawiam w załączniku jak wygląda przerwane połączenie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
Jeśli to nie problem, użyj innej aplikacji do dzwonienia. Sugeruję zrobić kopię zapasową danych i przywrócić telefon do ustawień fabrycznych. Ale to oczywiście warto sprawdzić wcześniej inne rzeczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
@Choconapisał(-a)Numer z którym mam wiecznie ten problem jest z play wstawiam w załączniku jak wygląda przerwane połączenie
Tam w załączniku, to słaby sygnał sieci i włączone wi-fi, może bez wi-fi zestaw połączenie z tym numerem.
Tak poza tym, to numery Play, czasem wywalają takie błędy, testowo z karty sim innego Operatora połączenie zrobić, lub swoją sim kartę w inny telefon i sprawdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
@Anonim coś z tym Play jest na rzeczy. Jak pojawił się te post to była moja taka pierwsza myśl, że chodzi o tą sieć. Od kilku osób już słyszałam o tym wzmianki.
Warto też dla testu przełożyć kartę do innego telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
Tak z innej strony, jak jest problem z sim Orange, to wszystkie połączenia, będą nie zrealizowane, Play/ Plus itp, nie tylko Play, tyle ode mnie @Choco 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z wykonaniem połączenia z wybranymi numerami
Miałem bardzo podobny problem w Orange Free na Kartę z połączeniami wychodzącymi. Rozwiązanie trywialne - restart telefonu.
Zauważyłem problem z dwoma numerami na dwóch różnych smartfonach:
- do Playa - telefon pokazywał nieodebrane połączenie a ja nie słyszałem sygnału tylko że nie można zrealizować połączenia. Ale sygnał musiał dotrzeć bo pojawiała się ikona nieodebranego połączenia
- do Plusa - od razu informacja że numer zajęty mimo że nie był i SMS że próbowałem się połączyć.
Co ciekawe przed restartem raz udało mi się połączyć z Playem. Problem niezależny od tego czy połączenie było w 3G czy LTE. Pora połączeń również nie miała znaczenia. Wykluczone że mój numer był blokowany na czarnych listach w smartfonach czy że były jakieś problemy z zasięgiem bo problem występował zawsze w jedną stronę (połączenia wychodzące z mojego numeru) przez kilka dni (do póki wpadłem na pomysł restartu - proste ale zajęło trochę czasu dojście do tego pomysłu :P).
Więc obstawiam że coś nie "pykło" po stronie sieci w zestawianiu połączeń.