- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Ew. możesz poszukać w ustawieniach zakładkę więcej lub więcej sieci/potem operatorzy sieci lub sieci komórkowe a następnie ręcznie zmienić operatora na innego.
Któryś obsługuje proste wybieranie, ale nie pamiętam który.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Udało mi się znaleźć rozpiskę:
proste wybieranie działa u 2 operatorów:
Hutchison 3G Ireland |
Three Ireland Services (Hutchison) Ltd (d.O2) |
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Za każdym razem, gdy akceptujesz "rozwiązanie", ktoś może szybko je znaleźć. Na tym opiera się sens istnienia społeczności Nasz Orange. W związku z tym, proszę, wybierz spośród powyższych odpowiedzi jedną, która jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z połączeniem za granicą
Witam,
Mam dokładnie taki sam problem. Od jakiegoś czasu (zauważyliśmy to w Dzień Babci) nie można nigdzie zadzwonić. Orange twierdzi, że u nich wszystko jest ok. Ja próbowałem z kilkoma telefonami i w każdym jest taka sama sytuacja, jak opisana w tym poście. Orange zaleca zalogowanie się do Meteora, 3 lub O2 (O2 w Irlandii już nie istnieje i jest kupione przez 3, niemniej telefony wykrywaja jeszcze przekaźniki widoczne jako O2). Każdy testowany telefon wykrywa Meteora, vodafone, O2 i 3, ale SIM loguje sie tylko i wyłącznie do vodafone, który jest przez Orange nie obsługiwany. Każdą inna sieć odrzuca z informacją, że "Karta SIM nie pozwala na połączenie z tą siecią". Włączanie i wyłaczanie telefonu, ręczne wybieranie sieci po kilkanaście razy nie skutkuje. Zalecany przez Orange reset do ustawień fabrycznych oczywiście też nie pomaga.
Czy jest jakiś inny sposób na zalogowanie się karty do preferowanych przez Orange sieci zagranicznych? Bo wiem, że na pomoc Orange nie mam co liczyć. Oni sprawę zamknęli, bo z ich strony jest ok. "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"