- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od 2 miesięcy posiadam Samsunga Galaxy J3 2016. Wszystko było w porządku. Pewnego dnia kiedy chciałam przejrzeć galerię pojawił się komunikat o małej ilości dostępnej pamięci. Wchodzę w Smart Menadżera i sprawdzam ile mam % pamięci. Pokazuje mi 98%. Nie ściągałam dużo rzeczy na telefon. Co mam zrobić,aby mój telefon nie pokazywał tego komunikatu??
Proszę o pomoc
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Laurka13061 skoro takie zużycie pamięci to tam duży śmietnik jest, wywalić/odinstalować zbędne/nieużywane, zamykać nieużywane aplikacje by w tle nie działały.
Edit:
Ten model ma 1,5 GB RAM pamięci, to dużo za dużo masz tam uruchomione skoro komunikaty o braku pamięci są, proponuję posprzątać telefon na Święta @Laurka13061 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pamięcią - Samsung Galaxy J3 2016
Pokazuje Ci 98% wolnego czy zajętego ?? Może chodzi o pamięć RAM ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pamięcią - Samsung Galaxy J3 2016
98% zajętego miejsca
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pamięcią - Samsung Galaxy J3 2016
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pamięcią - Samsung Galaxy J3 2016
Jeśli mówimy o pamięci wewnętrznej 8GB ma ten telefon. To rozwiązaniem jest karta pamięci i usunięcie zbędnych aplikacji itp. Co co pamięci RAM, należy wyczyścić pamięć podręczną cookies i zamknąć aplikacje działające w tle.
Ostatnie rozwiązanie:
Najlepiej po zabezpieczeniu wszystkich prywatnych plików przywrócić ustawienia fabryczne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Laurka13061 skoro takie zużycie pamięci to tam duży śmietnik jest, wywalić/odinstalować zbędne/nieużywane, zamykać nieużywane aplikacje by w tle nie działały.
Edit:
Ten model ma 1,5 GB RAM pamięci, to dużo za dużo masz tam uruchomione skoro komunikaty o braku pamięci są, proponuję posprzątać telefon na Święta @Laurka13061 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pamięcią - Samsung Galaxy J3 2016
Czytając ten wątek odnoszę wrażenie, że tu nie o pamięć Ram chodzi tylko o zwyczajnie zapchany telefon. 8Gb to niewiele a realnie zostaje jeszcze mniej więc nie dziwne, że pokazuje brak pamięci. Sugeruję kupno karty pamięci. Jeśliby jednak o Ram chodziło to sam nie wiem, 1,5 Gb to wcale nie aż tak mało żeby telefon od razu mulił.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pamięcią - Samsung Galaxy J3 2016
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pamięcią - Samsung Galaxy J3 2016
Ale telefon zgłaszał brak pamięci RAM, nie wbudowanej @Piotrekk85 😉
Karta pamięci na zdjęcia i różne śmieci a reszta (aplikacje) na wbudowanej pamięci, starczy, trzeba jednak co jakiś czas posprzątać i to, zresztą fotki i inne pliki można na komputer przerzucić, kto wszystko na telefonie trzyma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z pamięcią - Samsung Galaxy J3 2016
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »